نقطه مثبت و قوی سجادی ورزشی بودنش است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بلاتکلیفی برای ورزش مشکل بزرگی برای این قشر از جامعه پیش آورده و امیدوارم با اعتماد این بار به سجادی قال قضیه کنده شود.

به گزارش افکارنیوز ، علی پروین در خصوص وضعیت پرسپولیس، حضور بلاتر در ایران و بلاتکلیفی این روزهای ورزش سخن گفت که در زیر می خوانید.

پرسپولیس پس از مدت ها و سال ها به صدر جدول رسید.

خدا را شکر، به نظرم بچه ها غیرت و جسارت کردند و خیلی خوب به حرف کادر فنی گوش کردند و مزدش هم حضور در صدر جدول بود. البته با توجه به اینکه این تیم تغییرات زیاد داشت کمی پستی بلندی در نتایج دیده شد اما خوشبختانه بچه ها خیلی خوب نیم فصل را به پایان رساندند.

پس از نظر شما نتایج راضی کننده بوده است؟

بله بالاخره پس از چند سال بچه ها نشان دادند که امسال پتانسیل قهرمانی دارند اما در نیم فصل دوم شرایط تغییر می کند و بچه ها باید خیلی خیلی مراقب باشند.

منظورتان چیست؟

در نیم فصل دوم برخی تیم ها دست و پا می زنند که نیفتند برخی ها هم می جنگند که به بالای جدول برسند. دروازه ها برای گلزنی کوچک و برای گل خوردن بزرگ می شوند. کار خیلی سخت است اما من به این پرسپولیس خوشبینم. چون تیم جوان، سرحال و خوبی را داریم و فقط بچه ها باید غرور را کنار بگذارند و با تمرکز به میدان بروند.

بازی کدام بازیکن پرسپولیس را پسندیدید؟

همه خوب بودند تلاش کردند این نتیجه گروهی است که پرسپولیس گرفته ولی کار هنوز تمام نشده است. قهرمانی نیم فصل که فکر کنم پرسپولیس آن را به دست آورد شیرین است اما مهم جامی است که آخر فصل بالا می برند امیدوارم امسال هواداران ما در جشن قهرمانی شرکت کنند چون دل همه ما برای قهرمانی پرسپولیس تنگ شده است از مسئولان باشگاه گرفته تا کوچک ترین هوادار پرسپولیس.

اما مشکلاتی نیز وجود دارد مانند عدم روشن شدن تکلیف وزارت ورزش که به پرسپولیس هم آسیب زده؟

متاسفانه همیشه این مشکل بوده. الان هم دو وزیر پیشنهادی به مجلس رفتند اما دست خالی برگشتند. من امیدوارم با انتخاب سجادی که یک فرد ورزشی مثل دادکان و بقیه ورزشی هاست قال قضیه را مجلسی ها بکنند. بالاخره سجادی سال ها المپیک، بازی های آسیایی و ریز و درشت ورزش را دیده و با جوانان نیز در هر گوشه و کناری سر و کار داشته است. امیدوارم که فردا حداقل برای سومین بار ورزشی ها نه نشنوند. چون بلاتکلیفی در ورزش به نفع هیچ کس نیست.

مخصوصا پرسپولیس؟

بلاتکلیفی در ورزش به نفع ورزشی ها نیست ما ۴ روز دیگر باید به بازی های آسیایی برویم. این همه مسابقات جهانی و آسیایی داریم که همه گیر انتخاب وزیر ورزش است. عجله برای انتخاب وزیر درست نیست اما به نظرم سجادی می تواند به این ورزش کمک کند چون سرد و گرم ورزش را چشیده است. ورزش برای مردم اهمیت زیادی دارد و نباید اینقدر آن را بلاتکلیف گذاشت. انشاءالله نمایندگان فردا تکلیف همه چیز را روشن می کنند تا فدراسیون ها و استان ها همه تکلیف خود را بدانند.

راستی حضور بلاتر در ایران را چگونه دیدید؟

زحمات زیادی برای حضور بلاتر در ایران کشیده شداما خدا کند بلاتر به قول هایش عمل کند نه اینکه برود پشت سرش را هم نگاه نکند کار بزرگی بود بالاخره نفر اول فوتبال دنیا به ایران آمد و باید این موضوع را به فال نیک گرفت امیدوارم که مشکلات فدراسیون کفاشیان را حل کند تا با خیال راحت به جام جهانی برویم.

شما که بلاتر را ندیدید؟

خیر من فعلا پیگیر هیئت و عزای حسینی هستم تا انشاءالله امسال بتوانیم یک عزاداری در شان آقا امام حسین (ع) برگزار کنیم. واقعا در ایام حسینی همیشه دوست دارم نوکر آقا امام حسین باشم و دوست ندارم به چیز دیگری فکر کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات