مجلس فردا تکلیف ورزش را روشن کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با انتخاب سجادی باید نمایندگان محترم و پرتلاش مجلس کاری کنند که بار از روی دوش روحانی برداشته شود.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان در خصوص پرداختی به علی دایی گفت: من حرف هایم را درباره صحبت ها و پرداختی با آقای دایی زده ام اما باید این موضوع را هم که کمی در آن اشتباه شده شفاف تر بگویم از زمانی که با علی دایی قرارداد بستیم خودتان بهتر می دانید چند مدت گذشته و ما تازه بخشی از پول او را داده ایم یعنی ایشان در هنگام قرارداد و شروع کار پولی از ما نگرفت تازه ایشان هنوز درباره طلب گذشته اش نیز از ما درخواست و یا دریافتی نداشته که باید این موضوع را مجددا اعلام می کردم.

مدیرعامل قرمزپوشان درباره انتخاب وزیر ورزش و جوانان نیز، گفت: به نظر من سومین گزینه حضور در وزارت ورزش مدیری ورزشی و دارای سوابق ارزشمند و مسلط در سیستم مدیریت است و به نظرم او محکم و جدی می تواند کارش را در وزارت ورزش دنبال کند.

وی افزود: من از نمایندگان مجلس درخواست دارم که به بلاتکلیفی در وزارت ورزش و جوانان پایان دهند و زودتر تکلیف این وزارتخانه حساس را روشن کنند. در روزهایی که خوشبختانه همه چیز در ورزش خوب است اما وزارت بلاتکلیف است.

وی افزود: ما فضاهای جدیدی را مانند آمدن بلاتر، حضورمان در جام جهانی فوتبال، موفقیت والیبال، کشتی، بسکتبال و فوتسال داشته ایم و در اوج هستیم حالا باید کاری کنیم که این سرمایه ها از بین نرود و دچار آسیب نشود به همین دلیل از مجلس می خواهیم که با عنایت خود فردا تکلیف ورزش را روشن کنند تا خدای ناکرده در آینده دچار مشکل نشویم.

رویانیان ادامه داد: مطمئنا اعتماد به سجادی و رفع شدن مشکل وزارت ورزش باری را از روی دوش روحانی رئیس محترم جمهور برمی دارد ایشان الان درگیر مشکلات بین المللی و مردم هستند و باید در عرصه های دیگر خیالش راحت باشد. ما باید تمرکز ایشان را هم حفظ کنیم تا دچار مشکل نشویم. برای ورزش هزینه های سنگینی دادهایم که اگر آنها را در آستانه مسابقات از دست بدهیم دچار مشکلات جبران ناپذیری می شویم. امیدوارم مجلس فردا با رأی به سجادی اعتماد خود را به ایشان نشان دهد و سجادی نیز که تجربه لازم را در راه رسیدن به موفقیت در ورزش دارد به هدفش برسد.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف معاوضه بازیکنان چه شد، گفت: فعلا عجله نکنید مذاکرات و توافقات خوبی داشته ایم اما هر موقع قطعی شد درباره آن صحبت خواهیم کرد. اکنون بازیکنان خوبی داریم و من هم با آنها نیز رابطه خوبی دارم و دید و بازدید هم داشته ام امیدوارم که بتوانیم در آینده با همین بازیکنان روزهای خوبی را داشته باشیم. با برخی از بازیکنان نیز در دو روز گذشته دیدارهایی داشته ام که می توان به نیلسون و صادقیان اشاره کرد که خوشبختانه صحبتم با نیلسون خوب بود و او حتی اعلام کرد تا انتهای فصل در پرسپولیس می ماند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات