بازیکن ایرانی روبین کازان گفت: من هم مانند هر بازیکن دیگری دوست دارم در تیم ملی کشورم حضور داشته باشم اما به نظر آقای کی روش احترام می گذارم.

به گزارش افکارنیوز ، بازیکن ایرانی روبین کازان گفت: من هم مانند هر بازیکن دیگری دوست دارم در تیم ملی کشورم حضور داشته باشم اما به نظر آقای کی روش احترام می گذارم.

سردار آزمون در خصوص غیبتش از ترکیب روبین کازان در رقابت های لیگ اروپا گفت: باشگاه ما قانونی دارد که بازیکنان زیر ۱۹ سال فقط می توانند در رقابت های مقدماتی لیگ اروپا بازی کنند و در صورت صعود تیم به مراحل بالاتر دیگر بازیکنان زیر ۱۹ سالاز جمله من نمی توانیم کازان را همراهی کنیم.

وی ادامه داد: این موضوع ربطی به دیر بازگشتنم به تمرینات کازان داشت چرا که هم جریمه ۳۰ میلیونی را پرداخت کردم و هم ۲ جلسه محرومیت را سپری کردم، حتی برای دیدار فردای تیم در لیگ برتر هم در لیست ۱۸ نفره باشگاه قرار دارم.

آزمون در مورد لیست جدید کی روش برای تیم ملی و غیبتش در این لیست گفت: من هم مانند هر بازیکن دیگری دوست دارم در تیم ملی کشورم حضور داشته باشم اما به نظر آقای کی روش احترام می گذارم. بازیکنان بزرگی به تیم ملی دعوت شده اند امیدوارم در آینده دوباره افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشم.

بازیکن ایرانی روبین کازان روسیه در مورد حمایت فریدون زندی، بازیکن مصدوم الاهلی قطر از وی گفت: وقتی این موضوع را فهمیدم خیلی خوشحال شدم. از قبل از شخصیت زندی خوشم می آمد و خیلی هم دوستش داشتم. از حمایت های وی هم خیلی ممنون هستم، چراکه با توجه به سن کمی که دارم، این صحبت ها می تواند یک انگیزه فراوان برایم محسوب شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم زندی هم هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد. او یکی از بهترین های ایران بود و الان هم می تواند همچنان به عنوان بهترین باشد. برایش دعا می کنم که هرچه زودتر به میادین بازگشته و دوباره شاهد درخشش وی در میادین باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات