رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه این کمیته برای بررسی آرای مربوط به کسر امتیاز از تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: ما رای خود را در خصوص این دو باشگاه صادر کرده ایم که در مراحل اداری قرار دارد و پس از امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال رسانه ای خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، علیرضا صالحی در خصوص نشست اعضای کمیته استیناف درباره اعتراض دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی به کسر امتیاز از این دو تیم خاطرنشان کرد: ما در این باره جلسه خود را تشکیل دادیم و رای را هم صادر کردیم که این رای به امضای اعضای استیناف رسیده و در پروسه اداری قرار دارد که پس از امضای دبیرکل فدراسیون رسانه ای خواهد شد.

وی با اشاره به پروسه اداری صدور رای گفت: مراحل اداری صدور رای به این صورت است که اعضای رای را صادر و امضاء می کنند که به دبیرخانه کمیته انضباطی ارسال می شود تا تایپ شود و نامه تایپ شده دوباره به کمیته استیناف باز می گردد تا اعضای کمیته آن را امضاء کنند و بار دیگر این نامه را به دبیرخانه باز می گردانیم تا از این طریق در اختیار دبیرکل فدراسیون قرار گیرد و با امضای ایشان به باشگاه ها ابلاغ شده و رسانه ای شود.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این سوال که آیا طی روزهای آتی رای مربوط به دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی ابلاغ می شود، عنوان کرد: در این باره نمی توانم چیزی بگویم چرا که هنوز نامه تایپ شده به کمیته استیناف باز گردانده نشده که ما آن را مجددا امضاء کنیم. پس از آن هم که باید در اختیار دبیرکل فدراسیون قرار گیرد و دیگر نمی دانم چه زمانی رسانه ای می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات