طوری بازی کردیم که استقلال رو به وقت تلف کردن آورده بود

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هر بازیکن دیگری جای تیموریان بود در صحنه ای که منجر به درگیری شد، جلو نمی آمد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد نصرتی در خصوص بازی با استقلال گفت: شروع خوبی نداشتیم و فکر می کنم بعضی از بازیکنان تراکتورسازی حت تاثیر اسیر جو ورزشگاه بودند. جو استادیوم در بازی روز جمعه توصیف شدنی نبود و من تاکنون چنین هیجانی را در هیچ ورزشگاهی ندیده بودم و حتی استقلالی ها نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتند. متاسفانه در لحظات ابتدایی تمرکزمان را از دست دادیم و همین موضوع باعث شد گل بخوریم.

او ادامه داد: استقلال روی شانس، فرصت طلبی و تجربه بازیکنانش توانست به گل اول برسد و بعد از هم با استفاده از تجربه بازیکنانش سعی در اداره بازی داشت. آنها تا حدودی هم در این کار موفق بودند ولی ما اینقدر روی دروازه حریف فشار آوردیم که سرانجام گل زدیم. در نیمه دوم بازی کاملا یک طرفه بود ولی متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم.

نصرتی خاطرنشان کرد: طوری بازی کردیم و طوری استقلال را تحت فشار قرار دادیم که این تیم رو به وقت تلف کردن آورد. در این بازی مهدی رحمتی و بعضی از بازیکنان استقلال چند بار وقت تلف کردند تا بازی از جریان بیفتد. استقلال در این مسابقه فقط دنبال ضربات ایستگاهی بود تا از قد بلند بازیکنانش استفاده کند و این تراکتورسازی بود که بهترین فوتبال را به نمایش گذاشت ولی به حقش که ۳ امتیاز بود، نرسید.

وی در مورد خطای خشنی که روی تیموریان انجام داد عنوان کرد: برخی از کارشناسان گفتند که حرکت من اخراج داشت و برخی هم معتقدند که اخراج نداشت. آندو دوست صمیمی من است که در خیلی از بازی های تیم ملی هم اتاق بودیم و در بازی جمعه هم با هم وارد زمین شدیم. من بعد از بازی هم از او معذرت خواهی کردم. اگر بازیکن دیگری جای آندو بود، در آن صحنه جلو نمی آمد ولی چون تیموریان درگیرانه و فیزیکی بازی می کند جلو آمد و آن برخورد صورت گرفت.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا عکس تیموریان در رختکن که جای استوک های او روی سینه و شکمش بود را دیده، گفت: اصلا نیازی نیست عکس را ببینم چون خودم در آن صحنه درگیری بودم و متاسفانه پوست تیموریان خراش برداشت. البته در جام جهانی ۲۰۰۶ که با پرتغال بازی داشتیم، دکو بازیکن حریف بدتر از این مرا زد و حتی اسکولاری در واکنش به خطای دکو به نوعی خودش را جمع کرد. داور اما دکو را اخراج نکرد و یادم نمی آید که کارت زرد گرفت یا نه.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات