سرمربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل معتقد است که حضور ملی پوشان در لیگ برتر باعث رونق کشتی می شود.

به گزارش افکارنیوز ، رضا یزدانی اظهار کرد: من با این نظر موافقم که حضور ملی پوشان در لیگ برتر کشتی آزاد به این رقابت ها رونق می بخشد و به تیم ها انگیزه می دهد. این مساله در جذب اسپانسر و تماشاگر هم موثر خواهد بود. البته این نظر کادر فنی تیم ملی بوده که ملی پوشان در لیگ حاضر نباشند که باید به آن احترام گذاشت.

وی همچنین درباره پیروزی شش بر یک تیمش مقابل شهدای زنجان، گفت: در کل مسابقه خوبی بود هر چند حساسیت هفته اول روی کشتی ها تاثیر گذاشت و بچه های ما نتوانستند آن طور که باید خودشان را نشان دهند. البته یک تیم خوب و با انگیزه داریم که در آینده بهتر از این ها خواهیم بود.

یزدانی درباره بازگشت صادق گودرزی به تشک بیان کرد: همین که صادق در کشتی اول حاضر شد نشان از انگیزه بالای او دارد. او اگر در قالب خودش کشتی بگیرد به راحتی حریفان را شکست می دهد. دنیس چارگوش هم که برای صادق کری خوانده کشتی گیری نیست که بخواهیم او را بزرگ کنیم و صادق به راحتی می تواند او را شکست دهد.

وی با بیان این که تیمش فعلا به جذب کشتی گیر خارجی نیازی ندارد، اضافه کرد: فکر نمی کنم در مرحله گروهی به کشتی گیر خارجی نیازی داشته باشیم، ولی باید شرایط سایر تیم ها را هم بسنجیم تا اگر احتیاج شد کشتی گیران خارجی جذب کنیم تا برای مراحل پایانی با تیم هماهنگ شوند.

قهرمان وزن ۹۶ کیلوگرم جهان در پایان اظهار کرد: فعلا درگیر کارهای فنی تیم خونه به خونه بابل هستم، اما شرایط بدنی خودم هم خوب است و منتظرم با نظر کادر فنی تیم ملی در مسابقات آتی تیم ملی کشتی آزاد شرکت کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات