همه جا رسم بر این است که بازیکنی که برای تیمش زحمت کشیده و در اوج در این تیم بوده و با این تیم افتخار کسب کرده است باشگاه باید به او کمک کند و به قولی دستش را بگیرد

به گزارش افکارنیوز ، همه جا رسم بر این است که بازیکنی که برای تیمش زحمت کشیده و در اوج در این تیم بوده و با این تیم افتخار کسب کرده است باشگاه باید به او کمک کند و به قولی دستش را بگیرد

هافبک استقلال خوزستان یکی از بازیکنان موثر نیم فصل اول لیگ بود، ایمان مبعلی که توانسته دوباره با انجام بازی های خوبش پیشنهادات خوبی از تیم های خوب  دریافت کند در مصاحبه با سایت گل حرف های جالبی می زند.

پیشنهاد به فولاد و بازگشت به این تیم؟

من همیشه فولادی بودم وخانواده من هم طرفدار این تیم هستند. با این تیم قهرمان شدم، با این تیم به تیم ملی رسیدم و از همین تیم لژیونر شدم. من همه چیزم را از فولاد دارم و در آن سالی هم که قهرمان شدیم اگر تعریف نباشد جزو بازیکنان تاثیرگذار بودم. اما زمانی که به پیکان رفتم و پس از آن اتفاقاتی که افتاد و پیکان سقوط کرد که من هم در آن سقوط هیچ نقشی نداشتم متاسفانه پس از آن فولادی ها هیچ پیشنهادی به من ندادند. در واقع با این کارشان قلب مرا شکستند.

خب فوتبال حرفه ای است و منطقی است که یک تیم بازیکنی را که دوست دارد را پیشنهاد می دهد؟

من هم قبول دارم فوتبال حرفه ای است و درک می کنم اما در همه جا رسم بر این است که بازیکنی که برای تیمش زحمت کشیده و در اوج در این تیم بوده و با این تیم افتخار کسب کرده است باشگاه باید به او کمک کند و به قولی دستش را بگیرد اما به هر حال این ها گذشته و الان هم صحبتش هست که من به فولاد برگردم اما هنوز به خود من پیشنهادی نداده اند.

عده ای می گویند که بختیار به خاطر بازگشت تو برای فولاد ناز می کند؟

من فقط می توانم بگویم که بختیار بازیکن با استعداد و خوبی است که برای فولاد هم زحمت زیادی کشیده است.

بحث رفتنت به استقلال تهران هم جدی است؟

بله حرف هایی زده شده اما قرار بود بعد از بازی استقلال با تراکتور جدی تر شود. الان هم منتظر هستم تا ببینم روند مذاکرات من با  استقلال چگونه طی می شود. استقلال تیم بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد در این تیم باشد اما باید ببینم شرایط چگونه پیش می رود.

فکر می کنی ویسی با رفتنت موافقت می کند؟

عبداله همیشه موافق پیشرفت بازیکنان است و اجازه می دهد که بازیکنانش به تیم دلخواهشان بروند و پیشرفت کنند و فکر می کنم عبداله شرایط را درک می کندن و مشکلی پیش نیاید.

باشگاه استقلال صنعتی فکر می کنی اجازه رفتنت را صادر کند؟

فکر می کنم باشگاه برای رفتن من به استقلال که هم نام خودش هم هست مشکلی نداشته باشد حالا باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

اینجور که حرف می زنی صحبت رفتن به استقلال جدی تر است؟

خب به خاطر این است که پیشنهادشان هم جدی تر است. من هم به عنوان بازیکن باید به پیشنهادی فکر کنم که جدی تر و شرایط بهتری دارد. من با امیر قلعه نویی قبلا هم کار کرده ام و خب طبیعتا با افکار هم آشنایی داریم.

اگر بخواهی به فولاد برگردی وجود افرادی در این تیم تو را آزار نمی دهند؟

من نمی خواهم به گذشته برگردم و فکر کنم در این مورد قبلا با هم صحبت کرده ایم در مجموع اگر قرار باشد به فولاد برگردم به فکر موفقیت تیم فولاد هستم نه چیز دیگر.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات