فرامرزی:

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: موضع ما درباره آرش افشین تغییری نکرده و قصد حفظ او در نیم فصل دوم را داریم.

به گزارش افکارنیوز ، محمد فرامرزی در مورد درخواست آرش افشین برای صدور رضایتنامه اش و جدایی از سپاهان اظهار داشت: افشین نظر خودش را گفته اما باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یک مجموعه حرفه ای است و تصمیمات حرفه ای می گیرد. موضع باشگاه درباره افشین کماکان این است که به این بازیکن توانمند در نیم فصل دوم احتیاج داریم و هیچ تغییری در این تصمیم ایجاد نشده است.

وی افزود: شاید شرایط خاصی پیش بیاید و تصمیم ما عوض شود اما در حال حاضر موضع باشگاه همانند گذشته مخالفت با هرگونه انتقال یا جابه جایی آرش افشین بوده و معتقدیم به این بازیکن که روی او سرمایه گذاری کرده ایم نیاز داریم.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون وضعیت محرم نویدکیا گفت: نویدکیا همچنان تمرین های دویدن خود را ادامه می دهد و در آینده ای نزدیک عازم آلمان خواهد شد. البته زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان نیز خاطرنشان کرد: آخرین تمرین تیم روز گذشته (جمعه) برگزار شد و بازیکنان به تعطیلات یک هفته ای رفتند. کرانچار نیز به مرخصی رفته و از شنبه هفته آینده تمرینات سپاهان برای حضور در نیم فصل دوم آغاز می شود.

فرامرزی که یکی از سخنرانان همایش علم و فوتبال بود درباره این همایش نیز خاطرنشان کرد: ابتدا به برگزارکنندگان این همایش خسته نباشید می گویم. برگزاری چنین سمینارهایی حاصل برنامه ریزی یک ساله در دانشگاه بود و گروه های مدیریتی آن تشکیل و به بهترین شکل نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور مقامات فیفا در ایران حتی اگر دستاوردهای حداقلی آن را در نظر بگیریم می توانند به تغییر دیدگاه آنها نسبت به فوتبال ایران و شرایط کشورمان کمک کند و حتی این همایش علاوه بر بعد ورزشی از نظر سیاسی برای ما مفید خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: همایش با کیفیت بالایی برگزار شد و چهره های سرشناسی از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند. من هم در این همایش در قالب گروه علمی ۴،۵ نفره و به عنوان فردی که مسئولیت آکادمی فوتبال سپاهان را هم برعهده داشته، عضو کمیته علمی گروه رشد و توسعه فوتبال پایه بودم که وظیفه ما انجام مقایسه ای میان وضعیت استانداردها، برنامه ها و وضعیت آکادمی های فوتبال چند کشور مختلف با اهداف و برنامه آکادمی فوتبال ملی ایران بود.

فرامرزی در پایان خاطرنشان کرد: در این مقایسه نقاط ضعف و قوت آکادمی فوتبال ایران مشخص شد و مورد توجه قرار گرفت. این همایش به خوبی پیوند علم و فوتبال را نشان داد و حضورش چهره های شاخص فوتبالی ومربیان مطرح در کنار چهره های دانشگاهی اتفاقی است که شاید کمتر پیش از این رخ داده بود و از این نظر منحصربه فرد است. البته برگزاری این کنگره برای یک بار سود چندانی نخواهد داشت و باید چنین سمینارهایی تداوم یابد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات