دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران، گفت: کارت قرمز گرفتن از یک جریان که ناهنجاری های زیادی در فوتبال ایجاد کرده مدال افتخار است.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام علیپور در مورد اینکه آقای آیت اللهی گفته است مدرک محکمه پسندی علیه محسن قهرمانی وجود ندارد، گفت: آنچه ایشان فرموده اند ناظر بر مسائل دو هفته پیش پرونده است. پرونده در دست اتاق تحقیق بود که مدارک جدیدی به آن اضافه شده است و ما آن را تا روز سه شنبه به ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران تحویل خواهیم داد و آنها خودشان می توانند در مورد این پرونده تصمیم بگیرند که آیا این پرونده به کمیته انضباطی ارسال شود یا نه.

علیپور در مورد بحث خلیج فارس و مطرح شدن آن با سپ بلاتر گفت: آنطور که من می دانم کفاشیان رایزنی های خوب و محرمانه ای با بلاتر در مورد خلیج فارس انجام داده است و دلیل اینکه این مسئله را رسانه ای نکرد این بود که بلاتر از تهران به امارات رفت تا فینال جام جهانی نوجوانان را از نزدیک مشاهده کند و آنها نیز امکانات رسانه ای قدرتمندی دارند به همین دلیل رایزنی ها با بلاتر محرمانه ماند. من می دانم که توافق های خوبی با بلاتر انجام شده و بهتر است برخی فدراسیون فوتبال را تحت فشار قرار ندهند تا این مسیر دیپلماسی ورزشی راه خود را ادامه دهد.

علیپور در مورد ارزیابی اش از حضور بلاتر در ایران گفت: حضور بلاتر برای فوتبال ایران بد نبود اما ما نباید انتظار داشته باشیم که با حضور بلاتر مشکلات فوتبال ایران یکشبه حل شود مشکلات فوتبال ما در یک فرآیند بومی و داخلی حل می شود آن هم با تقویت امور باشگاه ها، تقویت اقتصاد باشگاه ها و مسائلی از این دست.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران در مورد انتقاد علی فتح الله زاده از اینکه بلاتر را برده اند تا مرغ و خروس به او نشان دهند بو آیا بهتر نبود که با مدیران باشگاه های پرطرفدار جلسه ای برگزار می شد، گفت: بلاتر را برای نشان دادن مرغ و خروس به سازمان محیط زیست نبردند. ما باید یک نماد برای تیم ملی داشته باشیم که پرشین کت (گربه ایرانی) یک نماد ایران بود اما بهتر است که همان یوزپلنگ ایرانی جانشین آن شود. ضمن اینکه تا جایی که من اطلاع دارم برای تمام مدیران باشگاه ها دعوتنامه شرکت در این مراسم ارسال شده بود.

علیپور در مورد اینکه شایعه شده او مربیانی را به ژاپن اعزام کرده است، گفت: من به ژاپن مربی اعزام کرده ام؟ این هم جوک تعطیلات نیم فصل است. همانطور که گفتند رئیس جمهور برای برکناری من نامه داده و بعد تبدیل به این شد که قلعه نویی با رئیس جمهور جلسه گذاشته است.

دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات در مورد اظهارات فرهاد کاظمی در یک برنامه تلویزیونی علیه خودش گفت: ای کاش با مربیانی مثل ابراهیم زاده، گل محمدی، فرکی، مجید جلالی، قاسم پور، ضیایی، غلام پیروانی، مهابادی، منصور پورحیدری، علی دایی، محمد مایلی کهن و علیرضا منصوریان و… هم صحبت کنند و نظرات آنها را بگیرند. اینکه من از جریانی در فوتبال ایران کارت قرمز بگیرم که نابهنجاری های زیادی را در دو دهه گذشته در فوتبال ما رقم زده اند مدال افتخار است. این افراد و وابستگان آنها ناهنجاری های زیادی در فوتبال ما ایجاد کرده اند و ما مقابل این ناهنجاری ها ایستاده ایم و می خواهیم ریشه این جریان را بخشکانیم. من دریافت کارت قرمز از چنین جریان و چنین مربیانی را مدال افتخار خود می دانم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات