زور نیروی زمینی تنها به صدیقی رسید؛

تیم بسکتبال نیروی زمینی در حالی حاضر به گذشتن از صدیقی بازیکن سرباز مهرام تهران نیست که پیش از این با برخی بازیکنان سرباز برای بازی در تیمهای دیگر تعامل داشته است.

به گزارش افکارنیوز ، ورود تیم بسکتبال نیروی زمینی به سوپرلیگ امسال خبر بدی برای بازیکنان سربازی بود که پیش از این برای فصل جدید لیگ هم با تیمهای سال گذشته خود به توافق رسیده بودند. این بازیکنان طی ماههای گذشته به هر دری زدند تا از رفتن اجباری به تیم نیروی زمینی اجتناب کنند و برخی از آنها نیز موفق شدند اما گویا در این میان تنها مسئولان نیروی زمینی از جذب امیر صدیقی بازیکن مهرام کوتاه نمی آیند و تمام راهها برای ماندن این بازیکن در تیم خود بسته به نظر می رسد.

هر چند این موضوع تایید نشده است اما پیش از این شنیده می شد با توجه به اینکه نیروی زمینی، ردیف بودجه ای برای شرکت در لیگهای حرفه ای ندارد، مبلغ ورودی این تیم به لیگ با عنوان رضایتنامه یکی از بازیکنان سرباز تامین شده است. با این شرایط اگر راه برای چنین تعاملاتی با بازیکنان سرباز در لیگ وجود دارد، چرا این همکاری با تمام بازیکنان صورت نگرفت؟
علاوه بر این اگر تمایل نداشتن بازیکنی برای بازی در نیروی زمینی تا حد" جعل مدرک" نیز پیش رفته، چه اصراری بر جذب این بازیکنان است؟

در هر حال تیم نیروی زمینی طبق قانون حق گرفتن بازیکنان سرباز از تیمهای بسکتبال را دارد اما با توجه به اینکه پیش از این با برخی بازیکنان تیمهای دیگر همکاری صورت گرفته، بهتر بود برخورد یکسانی در مورد بازیکنان سرباز برای فصل جاری اعمال می شد و از سالهای بعد با جاافتادن تیم نیروی زمینی در سوپرلیگ و همچنین بحث فرستادن بازیکنان سرباز به این تیم، تمام بازیکنان مشمول سربازی به نیروی زمینی فرستاده می شدند.

گفتنی است فدراسیون بسکتبال در جلسه روز گذشته حق نیروی زمینی برای جذب امیر صدیقی را تایید کرد و دانشجو بودن فرید اصلانی دیگر بازیکن مهرام نیز اثبات شد اما هنوز خبر رسمی پیوستن صدیقی به نیروی زمینی اعلام نشده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات