دبیر ستاد تخلفات فدراسیون فوتبال گفت: رفتار مثبت تماشاگران در نیم فصل دوم موجب لغو کسر امتیازهای اعمال شده در جدول رده بندی لیگ برتر می شود.

به گزارش افکارنیوز ، حجت الاسلام علیرضا علیپور در حاشیه آیین شب هفتم محرم در جمع خبرنگاران، افزود: اگر در نیم فصل دوم رفتار تماشاگرهای تیم های متضرر از قانون کسر امتیاز مثل تراکتورسازی، استقلال و پیروزی نشانگر تغییرات مثبت باشد در آیین نامه این اجازه داده شده تا امتیازها برگردد.

وی گفت: در این رابطه قول می دهیم که این اتفاق به طور قطع بیفتد.

علیپور با بیان اینکه راهکار برخورد با ناهنجاری های فوتبال به هیچ عنوان کسر امتیاز نیست، یادآورشد: اگر رابطه بین صندلی و تماشاگرها همانند دیگر کشورهای سرآمد فوتبال به رسمیت شناخته و تعریف شده باشد و تماشاگر بداند در کدام صندلی باید مستقر شود به طور یقین این مشکلات به وجود نمی آید.

وی ورزش در جامعه را یکی از اخلاقی ترین مولفه های فرهنگی کشور دانست و گفت: از جمله عللی که رفتار ناشایست و بی انضباطی در فوتبال را موجب می شود این است که خوبی ها را ترویج نداده و پوشش رسانه ای نمی شود و همواره به دنبال عیب ها و اشکالات هستیم.

علیپور افزود: ما فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی داریم و باید به فرهنگ اهل بیت (ع) و عاشورا توجه کنیم چرا که آنها الگوی رفتاری ما هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات