کارلوس کی روش می گوید هنوز تصمیم نگرفته چه بازیکنانی را برای بازی تایلند به میدان بفرستد.

به گزارش افکارنیوز، ت ایلند و ایران جمعه در انتخابی جام ملت های آسیا در ورزشگکاه راجامانگالا به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی ایران روز گذشته تمرینات خود را به صورت منظم و پرفشار برای بازی با تایلند انجام داد. ایران که اکنون صدرنشین این گروه است در بازی رفت موفق شده است با نتیجه ۲ بر یک تایلند را در تهران شکست دهد.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران پس از تمرین روز گذشته در پاسخ به خبرنگار تایلندی درباره ترکیب ایران در بازی جمعه گفت: هنوز تصمیم نگرفتم که کدام بازیکنان را برای بازی جمعه به میدان بفرستم. همه بازیکنان تیم آماده و همه از شانس یکسانی برای حضور در بازی با تایلند برخوردار هستند. هیچ مصدومی نداریم و همه برای بازی با تایلند آماده هستیم. منتظرم عملکرد فنی بازیکنان را کامل ببینم و ترکیب بازی را برای بازی جمعه مشخص کنم.

در بین بازیکنان تیم ملی ایران لژیونر های ایرانی بیش از همه سوژه خبرنگاران تایلندی بودند. خبرنگاران تایلندی پس از تمرین ایران به سراغ اشکان دژاگه بازیکن ایرانی فولام رفتند و از شرایط او در بازی با ایران سوال کردند که دژاگه گفت: مصدومیتم کاملا برطرف شده است و هیچ مشکلی ندارم. شاید تنها چیزی که من را خسته کرده است سفر طولانی بود که طی کردم تا به اینجا برسم. بازی بسیار سختی برابر تایلند داریم. پیروزی در اینجا کار دشواری است اما ما هدفمان در بازی جمعه مشخص است و برای پیروزی به میدان می رویم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات