دبیر کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه رفتن کفاشیان به آلمان و دیدار با روسای آل اشپورت شأن ایران را پایین نمی آورد، گفت: از ۲ سال پیش تا پایان جام جهانی ۲۰۱۴ با آل اشپورت قرارداد داشتیم و آنها هم قرار نیست پولی بپردازند.

به گزارش افکارنیوز ، عباس ترابیان در توضیح علت قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت" آل اشپورت" با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی و امکان توافق با شرکت های معتبر، گفت: فدراسیون فوتبال از ۲ سال پیش با شرکت" آل اشپورت" قراردادی امضا کرده بود که پایان این قرارداد تا انتهای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ است.

وی افزود: بنابراین اصلا شرایطی نبود که بگوییم تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و می توانیم قرارداد جدیدی را با شرکتی دیگر ببندیم. نهایتا فدراسیون به قراردادی که ۲ سال پیش با شرکت" آل اشپورت" بسته بود، پایبند شد.

** زمانی با آنها قرارداد بستیم که تیم ملی به جام جهانی نرفته بود!

دبیر کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون در پاسخ به اینکه چرا ۲سال پیش قرارداد با" آل اشپورت" تا پایان جام جهانی ۲۰۱۴ بسته شد و فدراسیون احتمال صعود تیم ایران به جام جهانی و امکان عقد قراردادی بهتر با شرکتی جدید را در این فرآیند دخیل نکرد نیز به ایسنا گفت: زمانی که ما با" آل اشپورت" قرارداد بستیم، تیم ملی هنوز به جام جهانی نرفته بود و مشکلات بانکی، گمرکی و… وجود داشت که همان موقع رسیدن به توافق برای اسپانسرینگ تیم ملی را سخت می کرد. برخی از آن مشکلات از همان وقت تاکنون به قوت خود باقیست و الان که تیم ملی به جام جهانی رفته می گوییم شرکت های جدید ممکن است آماده حمایت از تیم ایران باشند.

** آل اشپورت هیچ پولی بابت اسپانسرینگ تیم ملی نمی پردازد


وی در پاسخ به اینکه طبق قرارداد ۲ سال پیش آیا" آل اشپورت" غیر از تعهد به تامین لباس تیم ملی، پولی هم بابت اسپانسرینگ تیم ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ پرداخت می کند نیز اظهار کرد: خیر، در این قرارداد" آل اشپورت" فقط متعهد به تامین البسه تیم ملی است و اگر در جریان ملاقات کفاشیان با روسای این شرکت در آلمان تعهدات دیگری هم اضافه شده باشد، آنها را نمی دانم و باید از رییس فدراسیون بپرسیم. اما طبق قرارداد، شرکت آلمانی هیچ پولی بابت اسپانسرینگ تیم ایران پرداخت نخواهد کرد.

** با آل اشپورت قرارداد داشتیم

ترابیان در واکنش به اینکه" مرسوم است رییس یا نماینده شرکت ورزشی اسپانسر به کشور مورد نظر سفر کرده و پس از ملاقات با رییس فدراسیون، قرارداد یا توافق نامه ثانویه امضا شود، حال چطور است که برای تیم ایران، علی کفاشیان به منظور دیدار با روسای" آل اشپورت" به آلمان سفر می کند و این شأن ایران را پایین نمی آورد" به ایسنا گفت: همانطور که گفتم ما با" آل اشپورت" قرارداد داشتیم و فکر نمی کنم الان هم قرارداد جدیدی امضا شده باشد. البته با توجه به راهیابی تیم ایران به جام جهانی ممکن است ادعاها و درخواست های جدیدی از سوی کفاشیان مطرح شده باشد که از آنها بی اطلاعم.

** توافق کفاشیان با آل اشپورت در آلمان شأن ایران را پایین نمی آورد

وی در توضیح بیشتر در این باره افزود: اما رسم است برای دیدن امکانات و تولیدات جدید شرکت مربوطه، معمولا مسوولان فدراسیون یا تیم از وضعیت کارخانه و محصولات آن شرکت دیدن می کنند. بنده در زمانی که برای تیم ملی با پوما قرارداد بستیم به نورنبرگ رفتم و از کارخانه آنجا بازدید کردیم. این کارها قبلا هم انجام می شد. بنده هم قصد داشتم در این سفر همراه کفاشیان به آلمان بروم اما بخاطر مشغله کاری که مربوط به برنامه های AFC بود، نتوانستم او را همراهی کنم.

** جلسه مارکتینگ درباره حضور تیم ملی در جام جهانی این هفته برگزار می شود

دبیر کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون با بیان اینکه جلسه مارکتینگ درباره برنامه های تیم ملی برای حضور در جام جهانی این هفته برگزار می شود، تصریح کرد: این جلسه را برگزار می کنیم و در آن رییس فدراسیون گزارش سفر به آلمان و هرگونه توافق جدید با اسپانسر تیم ملی را ارایه می کند. دو موضوع دیگر هم مربوط به بحث بلیت های جام جهانی است که در جلسه مطرح و درباره اش صحبت خواهیم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات