آخرین تمرین تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات جام بزرگ قهرمانان از ساعت ۹ صبح امروز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

به گزارش افکارنیوز ، آخرین تمرین تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات جام بزرگ قهرمانان از ساعت ۹ صبح امروز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد. بیشتر بازیکنان که شب گذشته زودتر از همیشه به رختخواب رفته بودند تمرین صبح را خیلی سرحال تر از همیشه شروع کردند. محمد موسوی و شهرام محمودی اولین بازیکنانی بودند که در حال خواندن شعر با صدای بلند وارد سالن شدند.

در ابتدای تمرین ولاسکو برنامه تمرین را برای شاگردانش توضیح داد. او گفت: تیم هایی مثل آمریکا و برزیل از چهارشنبه در ژاپن هستند ولی ما فرصت تمرین و بازی تدارکاتی در این کشور را نداریم، بنابراین در آخرین تمرین خیلی جدی و برای کسب امتیاز به توپ ضربه بزنید. در ادامه خود ولاسکو وسط زمین ایستاد و شخصا بازیکنان را نرمش داد.

مرحله بعدی تمرین گرم کردن با توپ به صورت انفرادی و بعد از آن ۲ به ۲ بود. سرمربی آرژانتینی تیم ملی ایران در پایان این تمرین به بازیکنانش تذکر داد که از حرف های بی مورد و شوخی زیاد پرهیز کنند و صرفا در مورد مسائل فنی که به اصلاح تکنیک و تاکتیک آنها مربوط می شود صحبت کنند.

سرویس و دریافت تمرین بعدی بازیکنان تیم ملی بود که زیرنظر ولاسکو انجام شد. در ادامه بازیکنان به ۲ تیم تقسیم شدند. ملاک ولاسکو برای گروه بندی بازیکنان این بود که با بازی هم آشنایی داشته باشند. در تیم اول معروف، غفور، غلامی، زرینی، قائمی و ظریف حضور داشتند و برای تیم دوم مهدوی، محمودی، تشکری، مباشری و داودی بازی کردند. موسوی و میرزاجانپور هم به صورت متغیر برای ۲ تیم به میدان می رفتند.

بازی خیلی جدی بین ۲ تیم در جریان بود و چیزی از یک مسابقه رسمی کم نداشت. ست اول را تیم سعید معروف ۲۵ بر ۲۲ به سود خود پایان داد در ست دوم بازی تیم ها پاسورهای خود را عوض کردند. ولاسکو نیز در هر فرصتی به شاگردانش در مورد اشتباهات شان تذکر می داد. او حتی می گفت وقتی همدیگر را صدا می کنید طوری این کار را انجام دهید که متوجه منظور هم بشوید. ست دوم بازی هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود تیم مهدی مهدوی تمام شد. ملی پوشان والیبال ایران پس از این تمرین راهی هتل شدند تا برای سفر به دبی و سپس ژاپن آماده شوند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات