حضور بازیکن سابق لیگ پرتغال در تمرین امروز تیم ملی یکی از حاشیه های جالب توجه بود.

به گزارش افکارنیوز ، کارلوس کی روش در حین ورود به ورزشگاه صیدا به طور ناگهانی با یکی از بازیکنان سابق لیگ پرتغال مواجه شد و وقتی دید او به زبان پرتغالی صحبت می کند چند دقیقه ای با او قبل از ورود به ورزشگاه صحبت کرد و سپس او را دعوت کرد که به داخل ورزشگاه بیاید.

این بازیکن عراقی- فرانسوی که اکنون تابعیت فرانسوی دارد" مالک حسن فیوری" است که در زمانی که علی پروین سرمربی پرسپولیس بود برای انجام تست ده روز مهمان باشگاه پرسپولیس بود تا در صورت تایید کادر فنی به پرسپولیس بپیوندد. مالک فیوری در همین چند روز با کریم باقری روابطی بسیار خوب پیدا کرد و همیشه از او به نیکی یاد می کند.

پس از ورود مالک فیوری به ورزشگاه، سیموئز با وی نیز احوالپرسی کرد و به او گفت" من تو را می شناسم و تو یکسال اقای گل لیگ دسته دوی پرتغال شدی" و سپس در باره مربی تیمی صحبت کرد که وی در آن بازی می کرده و گفت که وی از دوستان نزدیکش بوده. همین امر باعث شد تا کی روش و سیموئز با فیوری دقایقی بر روی نیمکت با هم صحبت کنند. مالک فیوری از آنجایی که در لیگ فوتبال لبنان مربیگری کرده و همه بازیکنان لبنان را می شناسد در این باره نیز با سرمربی تیم ملی ایران گفتگو کرد.

مالک فیوری در پرتغال درتیم های مونتلیکر و اوستوریل برایا بازی کرده و در سال ۹۷-۹۸ با منتلیکر اقای گل دسته دوم پرتغال شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات