بعد از شنیدن نظرات بزرگان درباره انتخاب تیم ستارگان تصمیم می گیریم

سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: برگزاری بازی ستارگان میلان و پرسپولیس می تواند بهانه بسیار خوبی برای اتحاد و همدلی هرچه بیشتر خانواده بزرگ پرسپولیس باشد.

به گزارش افکارنیوز ، علی پروین در اولین جلسه انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس پس از اطلاع از نظرات و دیدگاه های محمد رویانیان و اقدامات انجام شده برای برگزاری این بازی گفت: در وهله اول جا دارد از مدیران باشگاه که چنین بازی خیریه و به یادماندنی را پیگیری کرده و به توافقاتی دست یافته اند تشکر کنم. این بازی می تواند یکی از بازی های خوب تاریخ فوتبال کشورمان باشد و انشاالله که همه چیز به خوبی انجام شود و ضمن تجلیل از برخی ستارگان پرسپولیس اقدامات خوب دیگری نیز در کنار بازی انجام شود. بنده پیشنهاد می کنم در این جلسه نفرات را انتخاب نکنیم بلکه ابتدا نشستی با بزرگان تاریخ پرسپولیس به ویژه پیشکسوتان بزرگ پرسپولیس در دهه ۴۰ و ۵۰ داشته باشیم تا نظرات و دیدگاه های آنها را دریافت کرده و پس از کسب اطلاع از دیدگاه های آنها دست به انتخاب تیم ستارگان بزنیم.

وی افزود: به هر حال برخی از پیشکسوتان در دهه ۴۰ و انتقال از شاهین به پرسپولیس زمینه ساز تاسیس و شکل گیری پرسپولیس بودند آنها مالکان و صاحبان باشگاه هستند و لازم است که در همه کارهای این چنینی نظرات آنها را دریافت کنیم. بنده پیشنهاد می کنم جلسه ای با حضور جعفر کاشانی، همایون بهزادی، محمود خوردبین، ابراهیم آشتیانی، هادی طاووسی، حمید جاسمیان، رضا و بیوک وطنخواه، کاظم رحیمی، فریدون معینی، حسین کلانی در باشگاه برگزار شود و ما بدانیم که این عزیزان چه نقطه نظرات و دیدگاه هایی درباره بازی و انتخاب نفرات کادرفنی و بازیکنان دارند و پس از آن می توانیم با در نظر گرفتن معیارهایی اعضای تیم را مشخص کنیم.

علی پروین در این جلسه گفت: همه این هایی که در جلسه امروز حضور یافته اند یا هم بازی بنده بوده اند یا شاگردم، به هر حال ما سال ها و دهه های مختلفی در پرسپولیس بوده ایم و سلیقه ها و ذهنیت های همه را می دانیم، بدون تعارف باید بگویم بین خیلی ها اختلافاتی وجود دارد که اتفاقا تصور می کنم که این بازی می تواند بهانه ای باشد برای رفع کدورت ها و همدلی هرچه بیشتر در خانواده بزرگ پرسپولیس.

پروین افزود: به هر حال قرار است یک تیم از بین پیشکسوتان انتخاب شود و به قول آقای رویانیان می توانیم نفرات بیشتری را دعوت کنیم اما در نهایت مگر چند نفر را می توانیم به عنوان کادر فنی و بازیکنان انتخاب کنیم. ما باید نظرات همه را دریافت کنیم و فرمول هایی را در نظر بگیریم تا حرمت ها و احترام ها حفظ شود. می توانیم در کنار همین کار خیلی از دلخوری ها و کدورت ها را بین این ها برطرف نماییم. فکر می کنم می توانیم چنین کارهایی را انجام دهیم، ما یک وظیه ای داریم و برای انجام وظیفه خود تلاش می کنیم، حالا ممکن است برخی پیشنهادهای ما را بپذیرند و برخی نپذیرند، به قول قدیمی ها دنیا دو روز است و حیف است که بین اعضای خانواده پرسپولیس کدورت و دلخوری باشد.

وی ادامه داد: دیروز مصاحبه کردم و گفتم تنها خوشحالی ام از برگزاری این بازی این است که می توانم شاگردان، مربیان، رفقا و دوستانم که یک عمر در کنار آنها در پرسپولیس بوده ام را ببینم و چند روز یا چند ساعتی کنار هم باشیم. ما باید دست به دست هم بدهیم و بهترین تصمیم ها را بگیریم. باید احترام و عزت همه را حفظ کنیم، حالا که باشگاه می خواهد یک کار خوب، به یاد ماندنی و قشنگ انجام دهد ما هم وظیفه داریم آنچه که به ذهنمان می رسد را انجام دهیم و برای هرچه بهتر برگزار شدن این بازی تلاش کنیم. از هواداران پرسپولیس نیز می خواهیم در این بازی که ستارگان مطرح میلان به تهران می آیند به استادیوم آزادی آمده و روز خاطره انگیز و خوبی را رقم بزنند. این هواداران در مقاطع مهم و حساس همیشه در کنار باشگاه و تیم بوده اند و بنده امیدوارم از این بازی استقبال خوبی داشته باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات