مدیرعامل پرسپولیس گفت: در انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس ملاک انتخاب افراد شایستگی و سوابق افراد باشد.

به گزارش افکارنیوز ،   محمد رویانیان در ابتدای نشست با علی پروین و ۵ پیشکسوت پرسپولیس موضوعاتی را درباره بازی ستارگان میلان و پرسپولیس مطرح کرد و خواستار همکاری پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس برای انتخاب تیم ستارگان شد.

رویانیان در این باره خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت: مذاکرات ما با میلان که امروز منجر به توافق و عقد قرارداد شده از مدت ها پیش و به منظور برگزاری بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا آغاز شد. ابتدا با باشگاه هامبورگ که مهدوی کیا بیش از ۱۰ سال در آن عضویت داشته وارد مذاکره شدیم و حتی آقای منتقمی و مسئول امور بین الملل باشگاه راهی آلمان شده و با باشگاه هامبورگ و شرکتی که بازی های تدارکاتی آنها را برگزار می کند مذاکره شدیم. آنها ابتدا گفتند ۵۰۰ هزار یورو دریافت می کنیم و بعد برای سفر به تهران تخفیف داده و مبلغ ۴۰۰ هزار یورو را پیشنهاد دادند. وی افزود: ما هم برای بررسی هزینه ها و درآمدها تخمین هایی زدیم و برآوردهایی داشتیم. پس از این مذاکرات نشستی با آقای مهدوی کیا داشتیم و این بازیکن اخلاق مدار و خوب فوتبال کشورمان تاکید کرد راضی نیستم باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی خداحافظی ام متحمل هزینه سنگین شود و این مبالغ برای برگزاری یک بازی ندارکاتی بسیار سنگین است.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: ما پس از آن موضوع برگزاری بازی ستارگان پرسپولیس و میلان را نیز با مهدوی کیا در میان گذاشتیم که نظر او مثبت بود اما باز هم تاکید کرد دوست ندارد باشگاه در این شرایط اقتصادی متحمل هزینه شود، اما مهدوی کیا در مجموع موافق برگزاری بازی با ستارگان میلان بود چرا که می توانیم هزینه های بازی را تامین کرده و به مرحله درآمدزایی نیز برسیم. ما پس از آن مذاکرات خودمان با باشگاه آث میلان و نمایندگان تیم ستارگان میلان را جدی تر کردیم و الان به توافق مالی رسیده و قراردادی هم منعقد شده و متعهد شده ایم ۷۰ درصد مبلغ مورد توافق را تا پایان هفته پرداخت کنیم تا سفر آنها به تهران قطعی شود. برای تامین این مبلغ هم توافقاتی با یک شرکت بخش خصوصی داشته ام و مسئولیت تامین هزینه ها، برگزاری بازی، نظم، تشریفات، مراسم ها و… بر عهده بنده و باشگاه است و تلاش می کنیم این بازی را به درآمدزایی رسانده و بد نیست بدانید که میلانی ها بیش از یک سوم مبالغ دریافتی خود را صرف امور خیریه در میلان می کنند و با یک موسسه خیریه همکاری دارند. ما نیز انشاالله بخشی از عواید برگزاری این بازی را صرف امور خیریه خواهیم کرد. بنده جلساتی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته ام و از آنها نیز برای مشارکت در بازی دعوت به همکاری کرده ام که خوشبختانه قول مساعد داده اند.

وی افزود: با رسانه ها، وزارت ورزش، ورزشگاه آزادی و دیگر نهادها نیز نشست هایی خواهیم داشت و امروز نیز مزاحم شما شده ایم تا در انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس همفکری و تبادل نظر شود.

رویانیان در ادامه تصریح کرد: اعضای حاضر در این جلسه تقریبا اعضای کمیته فنی باشگاه هستند، البته آقای پیروانی، رضا وطنخواه و جعفر کاشانی هم دعوت شده بودند که به بنده اطلاع دادند آقای وطنخواه به علت حضور در تبریز و آقای پیروانی به علت حضور در بازی تیم سفرا نتوانستند به این جلسه بیایند. البته بنده گفته بودم که آقای کلانی را نیز دعوت کنید که نمی دانم چرا این کار انجام نشده. ما شما بزرگان پرسپولیس و اعضای کمیته فنی را دعوت کرده ایم تا برای انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس تصمیم بگیرید و مشخص کنید که کادرفنی، سرپرستی و بازیکنان تیم چه نفراتی باشند. پیشنهاد می دهم به اندازه دو تیم بازیکن انتخاب شود تا نفرات بیشتری در این بازی به میدان بروند و روز خاطره انگیزی برای فوتبال کشورمان و هواداران پرسپولیس رقم بزنند. می دانم انتخاب یک تیم از بین پیشکسوتان تاریخ پرسپولیس کار سختی است، طبیعی است که خیلی ها دوست داشته باشند در این بازی به میدان بروند. تنها نکته مهمی که بنده از شما خواهش می کنم در انتخاب نفرات به آن توجه داشته باشید، این است که موافق بودن یا مخالف بودن برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با بنده را به هیچ عنوان در انتخاب نفرت ملاک قرار ندهید، بلکه ملاک شایستگی و سوابق افراد باشد. ما در کنار شما هستیم و هرچند که انتخاب نفرات را به پیشکسوتان می سپاریم اما خودمان را کنار نمی کشیم، ما شما را دعوت کرده ایم چرا که پیشکسوتان و هواداران صاحبان واقعی پرسپولیس هستند و بنده و امثال رویانیان ها کارمند این باشگاه بوده و همان طور که یک روز می آیند یک روز هم می روند، بنده امیدوارم این بازی و انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس به قول آقای پروین زمینه ساز همدلی و اتحاد هرچه بیشتر خانواده بزرگ پرسپولیس شود.

رویانیان پس از شنیدن حرف ها و نظرات علی پروین و سایر اعضای حاضر در نشست جلسه را ترک کرد تا پیشکسوتان پرسپولیس درباره انتخاب نفرات تیم ستارگان با یکدیگر همفکری کرده و جمع بندی نظرات خود را به باشگاه اعلام نمایند.

مدیر عامل پرسپولیس در خلال جلسه برخی از موارد نقل و انتقالات پرسپولیس را پیگیری کرد و گفتگوهایی با مسئولان باشگاه های ذوب آهن، نفت تهران و همچنین قبل از شروع جلسه گفتگویی نیز با علی دایی داشت.

رویانیان پیشنهاد علی پروین مبنی بر برگزاری جلسه با ستارگان دهه ۴۰ و ۵۰ پرسپولیس را طرحی بسیار خوب دانست و تاکید کرد این نشست برگزار شود تا نظرات آنهایی که بانی تشکیل تیم پرسپولیس بوده اند برای انتخاب تیم ستارگان پرسپولیس مد نظر قرار گرفته و در انتخاب نفرات لحاظ شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات