خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه علی دایی پس از اینکه چند گزینه ایرانی را نتوانست در نیم فصل جذب کند به دنبال گزینه های خارجی است، از همین رو فیلم سه بازیکن خارجی به دایی داده شده که او نیز اعلام کرده در صورت لزوم باید این بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کنند و پس از تست فنی آنها با پرسپولیس قرارداد ببندند.

به گزارش افکارنیوز ، با پیشنهاد پروین و حمید استیلی، محمود خوردبین گزینه سرپرستی پیشکسوتان پرسپولیس در دیدار با ستارگان میلان می شود.

تیم های فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان روز ۶ آذر باید در دیداری نمادین برای خداحافظی مهدی مهدوی کیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت از همین رو علی پروین به عنوان سرمربی تیم پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب شده که او نیز بعد از جلسه با استیلی به این توافق رسید که محمود خوردبین به عنوان سرپرست تیم پیشکسوتان پرسپولیس در دیدار مقابل میلان روی نیمکت بنشیند. این در شرایطی است که پروین اعلام کرده که می خواهد خاطرات گذشته را برای هواداران در صورتی که روی نیمکت بنشیند با دستیاران قدیمی اش زنده کند.

محمود خوردبین در این باره به فارس گفت: هنوز هیچ کس در این خصوص با من تماسی نداشته است.

*خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه علی دایی پس از اینکه چند گزینه ایرانی را نتوانست در نیم فصل جذب کند به دنبال گزینه های خارجی است، از همین رو فیلم سه بازیکن خارجی به دایی داده شده که او نیز اعلام کرده در صورت لزوم باید این بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کنند و پس از تست فنی آنها با پرسپولیس قرارداد ببندند.

پرسپولیسی ها به احتمال فراوان یک بازیکن خارجی را جذب خواهند کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات