پرونده همچنان در اتاق من است و حکم نهایی صادر نشده، پس چطور علی دایی محروم شده است؟ اتفاقاً می خواهند علی دایی را خراب کنند. او در این ماجرا، هیچ نقشی نداشته و مبرا از هرگونه اتهامی است. او به هیچ وجه محروم نمی شود و شایعاتی که درست کرده اند، صحت ندارد. حالا امروز هم جلسه ای برگزار می کنیم و در این باره بحث خواهیم کرد

به گزارش افکارنیوز ، «عادل فردوسی پور برای تیم ملی دلالی می کند» ؛ این جمله ای است که یکی از اهالی فوتبال، در مجلس آن را به زبان آورده است. حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی که اخیراً برای ادای برخی از توضیحات درباره فوتبال و فساد در این رشته، با هیأت رئیسه مجلس دیدار داشت، می گوید او که چنین حرفی نزده است. علیپور در این باره می گوید: «من اصلاً این حرف را نزدم و بحثی هم در این باره نداشتم. بحث ما درباره کلیات فوتبال و باشگاهداری بود. بحث های خوبی داشتیم و امیدوارم مجلس حمایت های لازم را انجام دهد تا بتوانیم برنامه های خوبی در فوتبال ایجاد کنیم. بحث ما درباره حق پخش و نوع درآمدهای فوتبال بود. »

دیروز اما خبر مهم دیگری هم منتشر شد ؛ اینکه حکم محرومیت شش جلسه ای علی دایی روی میز علی کفاشیان است. علیپور این خبر را به شدت تکذیب می کند و می گوید: «پرونده همچنان در اتاق من است و حکم نهایی صادر نشده، پس چطور علی دایی محروم شده است؟ اتفاقاً می خواهند علی دایی را خراب کنند. او در این ماجرا، هیچ نقشی نداشته و مبرا از هرگونه اتهامی است. او به هیچ وجه محروم نمی شود و شایعاتی که درست کرده اند، صحت ندارد. حالا امروز هم جلسه ای برگزار می کنیم و در این باره بحث خواهیم کرد. »

او توضیح می دهد: «علی دایی چهره شناخته شده ای در فوتبال دنیاست. همه فوتبال ایران را با نام او می شناسند. دایی برای نتیجه گیری اصلاً نیاز به این کارها ندارد. اتفاقاً او جزو مربیانی است که همیشه از بازیکنان جوان در ترکیب استفاده می کند و جوانان زیادی به فوتبال ما معرفی کرده است. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات