کاپیتان رئالی «سلسائو اروپا» گفت: در خانواده فقیر ما پدرم به خاطر مصرف الکل درگذشت اما اکنون با وجود داشتن درآمد هفتگی ۴۰۰ هزار پوندی همان کریس ساده دل هستم.

به گزارش افکارنیوز ، کاپیتان رئالی «سلسائو اروپا» گفت: در خانواده فقیر ما پدرم به خاطر مصرف الکل درگذشت اما اکنون با وجود داشتن درآمد هفتگی ۴۰۰ هزار پوندی همان کریس ساده دل هستم.

شامگاه یکشنبه هواپیمای حامل تیم ملی فوتبال پرتغال برای انجام بازی برگشت پلی آف با سوئد در شهر استکهلم به زمین نشست. کریستیانو رونالدو، کاپیتان «سلسائو اروپا» در بدو ورودش به فرودگاه پایتخت سوئد، مورد توجه خبرنگاران و دیگر نمایندگان رسانه ها قرار گرفت.

وی در گفت وگویی با چند خبرنگار محلی که دور او را گرفته بودند، از آمادگی خوب جسمانی و بدنی تیم کشورش برای بازی برگشت (فردا سه شنبه) توضیحاتی داد.

در پاسخ به سئوال خبرنگاری که در مورد دوران کودکی اش پرسیده بود، اما اظهار داشت: در خانواده ای رشد کردم که هیچ چیز نداشت. ما بسیار فقیر بودیم. اسباب بازی نداشتم و هیچ وقت هدیه نمی گرفتم. پدرم یک باغبان بود و مادرم آشپز. متاسفانه پدرم زمانی که ۱۹ سال داشتم، به خاطر الکل درگذشت. او هیچ وقت نمی دانست من دارم چکار می کنم. البته همیشه تاکید داشت که روزی از استعدادم بهره می گیرم.

وی ادامه داد: اما بازیکنان با استعداد زیادی بودند که به انگلیس رفتند. رفتن به یک کشور بیگانه و رشد کردن و تازه خوب بودن هم کاری بسیار دشوار است.

رونالدو ادامه داد: خوشبختانه اکنون دوره فقر را پشت سرگذاشته ام. چیزی حدود ۴۰۰ هزار پوند در هفته درآمد دارم که یک هشتم آن را خرج لباس و زندگی ام می کنم. به لطف استعدادم در فوتبال برای مادر و خواهرم ویلایی خریداری کرده ام که آسوده زندگی کنند. برادرم هم به امور رستوران ها و سهام من در بازار بورس، همینطور هتلی که دارم، رسیدگی می کند. سعی کرده ام با پول شخصیتم عوض نشود. درست است دیگر فقیر نیستم اما همان کریس ساده دل سابق هستم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات