گل محمدی:

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در طول فصل دومین بار است که مسئولان نفت به خاطر حضور یک بازیکن یا عدم حضورش به من گفتند استعفا بده.

به گزارش افکارنیوز ، یحیی گل محمدی ابتدا در خصوص استعفایش از مربیگری تیم نفت تهران اظهار داشت: زیاد تمایل ندارم در این باره صحبتی داشته باشم چون اینطور بهتر است.

وی افزود: اما معتقدم حقایق بعداً مشخص خواهد شد و من هم صحبت های زیادی هست که می توانم آنها را مطرح کنم.

گل محمدی در پاسخ به سوالی که آیا طبق اظهارات قنبر زاده شما به صورت تلفنی امروز استعفا کرده اید یا خیر، گفت: خیر. من زنگی نزده ام. استعفایم حضوری بود و آن را تقدیم آقای قنبر زاده کردم. من در جریان تماس تلفنی یا چنین موضوعاتی نیستم. من به صورت حضوری استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه دادم.

وی افزود: در این فصل برای دومین بار است مسئولان نفت به خاطر حضور یا عدم حضور یک بازیکن در تیم به من گفتند استعفا بده. من هم امروز به خواسته آنها جامه عمل پوشاندم و استعفایم را نوشتم و تقدیم آقای قنبر زاده کردم.

گل محمدی درباره دلایل استعفایش گفت: گفتم تمایل زیادی برای حرف زدن ندارم. خوشبختانه در شرایطی این اتفاق افتاد که تیم ما هم در وضعیت خوبی است. حرف های بیشتر بماند برای بعداً و همین جا هم از رسانه ها عذرخواهی می کنم. زیاد نمی توانم در این باره حرفی بزنم البته صحبت های زیادی است ولی همه بماند برای بعد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات