نماینده مردم شهرضا در مجلس:

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوگیری از تداوم فساد مالی درحوزه ورزش باید جزو مهمترین اهداف وزارت ورزش و جوانان باشد.

به گزارش افکارنیوز ، عوض حیدر پور در شهرضا با اشاره به اینکه فضای حاکم بر ورزش جامعه نقش بسزایی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارد، اظهار کرد: با توجه به این موضوع باید سالم سازی این حوزه به منظور جلوگیری از بروز هر گونه فساد جزو سیاست گذاری های مسئولان امر باشد.

وی با تاکید بر اینکه ترسیم برنامه های کوتاه مدت و قابل اجرا در راستای شناسایی دلایل ایجاد فساد مالی و راهکار های مقابله با آن در حوزه ورزش باید از نخستین اهداف وزیر ورزش و جوانان باشد، ادامه داد: انتظار داریم در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این اصل مهم باشیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقابله با فساد در حوزه ورزش به لحاظ حضور چشمگیر جوانان در این عرصه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با هم اندیشی مداوم اهالی فرهنگ در راستای بررسی دلایل ساختاری ایجاد فساد درحوزه ورزش فعالیت می کند و تمام دستگاه های مرتبط با این حوزه باید مجلس را در این زمینه کمک کنند.

وی اضافه کرد: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز براساس وظایف قانونی خود نسبت به بررسی منابع علمی و اطلاعاتی مناسب اقدام کرده است و در آینده نزدیک نتایج گسترده ای از این موضوع به دست می آید.

حیدر پور در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح لزوم رعایت حریم اصول اسلامی از سوی رسانه های مختلف گفت: مقاله منتشر شده در یکی از روزنامه ها که به توقیف آن منجر شد از مصادیق بارز عبور از ارزش های دینی و اسلامی است و انتظار داریم اهالی مطبوعات و رسانه نسبت به اهمیت این مباحث آگاهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برخورد جدی با تخلفات رسانه ها در حوزه های دینی و مذهبی از تکرار این مشکلات ناگوار جلوگیری می کند، اظهار کرد: البته در وضعیتی که عوامل انتشار این مطلب از عمل نا پسند خود اظهار ندامت و عذرخواهی کنند و متولیان امر از متنبه شدن این افراد آگاه شوند باید با عطوفت اسلامی زمینه فعالیت مجدد آنها مهیا شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات