جدایی شماره ۱۰ پرسپولیس در نیم فصل باعث شدهاین پیراهن با ارزش خواهان های زیادی داشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، حمیدرضا علی عسگری پیراهن شماره ۷ را به باشگاه پس داد تا از این به بعد او را با پیراهن شماره ۲۶ در میادین ببینیم. همچنین با جدایی قطعی غلامرضا رضایی از پرسپولیس پیراهن شماره ۱۰ بدون صاحب شد تا همه بازیکنان دنبال این باشند ببینند مالک پیراهن شماره ۱۰ چه کسی است.

حالا با حضور محسن مسلمان در پرسپولیس همه می خواهند بدانند او کدام پیراهن را می پوشد. مسلمان می گفت هنوز نمی دانم کدام پیراهن را می خواهم بپوشم.

وقتی به او گفتیم حمید علی عسگری قصد ندارد دیگر ۷ را بپوشد، گفت: «نمی دانم اگر واقعا حمید نخواهد شماره ۷ را بر تن کند شاید این پیراهن را از او بگیرم. اما هنوز چیزی مشخص نیست و معتقدم شماره پیراهن ملاک ارزیابی یک بازیکن نیست و بازیکن باید به شماره پیراهنش اعتبار و ارزش بدهد. »

با این تفاسیر مسلمان را باید مالک پیراهن شماره ۷ بدانیم مگر اینکه در لحظه آخر اتفاق خاصی بیفتد. از سوی دیگر این بازیکن جوان نیم نگاهی هم به پیراهن شماره ۱۰ دارد مسلمان به خوبی می داند شماره ۱۰ خاص است و بازیکنان بزرگ آن را می پوشند.

اما از آن جا که مسئولین دنبال جذب یک مهاجم هستند و شایعه شده رضا نوروزی یا محمد غلامی به زودی راهی پرسپولیس می شوند، پیراهن شماره ۱۰ به رقابت پرداخته و هر کدام خودشان را صاحب این شماره بزرگ می دانند.

آن طور که بازیکنان می گویند محمدرضا خلعتبری، رضا حقیقی، امید عالیشاه و… جزو بازیکنانی هستند که تمایل فراوانی برای پوشیدن پیراهن غلامرضا رضایی از خودشان نشان دادند.

خلعتبری در بدو ورودش خواهان پیراهن شماره ۹ شده بود اما وقتی فهمید این شماره متعلق به رضا حقیقی است شماره دیگری را انتخاب کرد.

همچنین رضا حقیقی هم علاقه زیادی به تغییر شماره پیراهن دارد و او چند روزی است تمایلش را به پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ نشان داده.

دیروز در تمرین سرخپوشان بحث جالبی درخصوص این قضیه راه افتاده بود و اکثر بازیکنان تمایل قلبی خودشان را برای کسب این پیراهن نشان دادند.

از سوی دیگر مسئولین پرسپولیس وقتی متوجه شدند پیراهن شماره ۱۰ در بین بازیکنان حواشی فراوانی به وجود آورده اعلام کردند این پیراهن فقط متعلق به بازیکنان تازه وارد است و چه بهتر بازیکنان فکرشان را معطوف تمرین و بازی ها کنند. اما محسن مسلمان برعکس دوستانش اصرار چندانی برای کسب این پیراهن ندارد.

در هر صورت هنوز جوهر قرارداد غلامرضا رضایی با فولاد خشک نشده هم تیمی های او جنگ جالبی را برای کسب پیراهن این بازیکن آغاز کردند و حالا باید دید چه کسی صاحب پیراهن شماره ۱۰ خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات