رفیعی در رادار استقلال

سروش رفیعی پدیده تیم فولاد که به نوعی آچارفرانسه تیمش محسوب می شود و در این فصل در اغلب پست ها به ویژه هافک دفاعی نیز به میدان رفته و البته در جناحین نیز مهره کارآمدی محسوب می شود و از همین رو قلعه نویی نام او را در لیست درخواستی خود گنجانده.

گروه ورزشی - امیر قلعه نویی سرمربی استقلال برای ترمیم تیمش در کانال های کناری در نیم فصل برنامه های فراوانی دارد. با مصدومیت طولانی مدت و سریالی خسرو حیدری و هاشم بیک زاده مدافعان چپ و راست استقلال و جدایی فردین عابدینی و احتمالا نیکبخت واحدی، استقلال در جناحین مشکلات فراوانی دارد و همین نکته سبب شده تا یکی از اولویت های استقلال ترمیم مدافعان کناری اش باشد. از همین رو سرمربی استقلال نام مدافعان فراوانی از میلاد فخرالدینی گرفته تا محسن بیات را در لیست درخواستی خود قرار داده اما جدید ترین گزینه امیر از فولاد می آید.

به گزارش افکارنیوز ؛ سروش رفیعی پدیده تیم فولاد که به نوعی آچارفرانسه تیمش محسوب می شود و در این فصل در اغلب پست ها به ویژه هافک دفاعی نیز به میدان رفته و البته در جناحین نیز مهره کارآمدی محسوب می شود و از همین رو قلعه نویی نام او را در لیست درخواستی خود گنجانده. به ویژه اینکه با خرید این پدیده جوان یک بازیکن چند پسته را به خدمت می گیرد که می تواند در چند پست بازی کند. جالب اینکه سروش رفیعی در لیست مدنظر سپاهان نیز قرار دارد و آبی ها برای جذب او باید با سپاهان رقابت کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات