ذوب آهن به روزهای خوبش برمی گردد

هافبک سرخپوشان می گوید که ناراحتی از انتقالش به ذوب آهن ندارد و معتقد است این مسائل در دنیای حرفه ای فوتبال امری عادی محسوب می شود.

به گزارش افکارنیوز ، میلاد غریبی درباره حضورش در ذوب آهن عنوان کرد: اجباری در انتقال من وجود نداشته و با رضایت خودم به ذوب آهن رفتم. به صورت قرضی به ذوب آهن رفتم و دلخوری از کسی ندارم و از تصمیم باشگاه پرسپولیس اصلا ناراضی نیستم. نیم فصل سختی را در پرسپولیس تجربه کردم اما در نیم فصل دوم حتما به روندی که همه انتظار دارند برمی گردم.

وی گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد. ذوب آهن با تغییر و تحولات انجام شده و سپری کردن دوران بحرانی، در نیم فصل دوم دوباره تبدیل به همان تیم خوب و مطرح ایران خواهد شد؛ تیمی با تجربه که سابقه درخشان نظیر حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه اش دارد.

غریبی در این خصوص که آیا با لوکا به دلیل اخلاق خاصش دچار مشکل نمی شود اظهار داشت: لوکا مربی بداخلاقی نیست و اتفاقا مربی با دیسیپلین و بسیار خوبی است که در کارش به اصول خاصی پایبند است. لوکا را دوست دارم و مطمئنم با بازی خوب با او به مشکل نمی خورم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات