کلکسیون متلک ها بین مدیرعامل و سرمربی استقلال نشانه های جنگ در این باشگاه را بیش از پی نمایان کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی طی یک سال اخیر روابط بسیار پرنوسانی را از سر گذرانده اند؛ تا جایی که در مقطعی حتی به طور جدی بحث تغییرات مدیریتی در استقلال با پشتیبانی امیر بر سر زبان ها افتاده بود.

با این حال روابط این دو نفر برای مدتی شکل عادی به خودش گرفت تا اینکه حالا و بعد از پایان نیم فصل اول نشانه های جدی جنگ یک بار دیگر بین دو نفر حلول کرده است.

* متلک های سنگین فتل به امیر

تقریبا همه می دانند که امیر قلعه نویی در فصول نقل و انتقالات از قواعد خاص خودش پیروی می کند و گاهی دست برخی از اطرافیانش را برای جذب بازیکن کاملا باز می گذارد.

این همان نکته ای است که این اواخر با طعنه سنگین فتح الله زاده مواجه شده: «امسال خودم بالا سر تیم می ایستم تا اتفاقات پارسال تکرار نشود. » مگر پارسال چه اتفاقی رخ داد؟ موضوع مد نظر شوالیه، بحث جذب امثال ایمان موسوی، آرزه و فرزاد حاتمی بود که همگی از کانال اطرافیان امیر وارد استقلال شدند و بعد از یک نیم فصل ناکام در فهرست مازاد قرار گرفتند.

به نظر می رسد مدیرعامل آبی ها حاضر نیست ماجرای تلخ عکس گرفتن در کنار بازیکنانی را فراموش کند که با کفیت فنی پایین به او تحمیل شدند.

* بالاخره خسرو را کجا بازی بدهیم؟

جالب است؛ امیر قلعه نویی اخیرا مدعی شده تیمش یک هافبک راست می خواهد تا خسرو را به سمت راست خط دفاعی برگرداند. او از حیدری به عنوان بهترین دفاع راست ایران یاد می کند که فعلا ناچار شده در پست غیرتخصصی اش به میدان برود، اما فتح الله زاده دیدگاه دیگری دارد و معتقد است خسرو باید در همین پست فعلی توپ بزند.

شوالیه بر خلاف امیر بارها در مصاحبه هایش مدعی شده استقلال برای تکمیل شدن به یک دفاع راست نیاز دارد. این یک مداخله فنی آشکار است. آیا قلعه نویی آن را تحمل می کند؟

* و این پارادوکس خنده دار

در فاصله تنها ۲۴ ساعت، دو اظهارنظر از قلعه نویی و فتح الله زاده روی جلد روزنامه های ورزشی رفت که پارادوکس وحشتناک آنها گویای همه چیز هست. روز دوشنبه مدیرعامل استقلال گفت: «هر بازیکنی را قلعه نویی بخواهد، کت بسته تحویل می دهم. »

یک روز بعد اما تیتر اول یک نشریه به این اظهار نظر عجیب از قلعه نویی اختصاص پیدا کرد: «پول نداریم چی توز موتوری بخریم، چه برسد به بازیکن! »

این تک و پاتک ها زمانی جالب تر می شوند که بدانیم قلعه نویی همچنان سرکوفت رفتن جباری را می زند و اصرار دارد ۵۰۰ میلیون تومان پول برای باشگاه از دوستانش قرض کرده است، اما فتح الله زاده به کهکشانی می نازد که اول فصل بسته؛ بازیکنانی مثل آندو، رحمتی، صادقی، نکونام، قاضی، منتظری و البته خسرو حیدری که شوالیه او را مثل ریگی از آسمان پایین کشید و پای میز قرارداد نشاند. واقعا حق با کیست؟

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات