لیونل مسی برای سومین بار کفش طلای فوتبال اروپا را دریافت کرد.

به گزارش افکارنیوز ، ستاره آرژانتینی بارسلونا برای سومین بار کفش طلای فوتبال اروپا را کسب کرد و به این ترتیب به اولین بازیکنی تبدیل شد که سه بار کفش طلای فوتبال اروپا را دریافت کرده است.

مسی در مراسمی که امروز (چهارشنبه) برگزار شد در کنار ساندرو راسل، رییس باشگاه بارسلونا، خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا و چند تن از بازیکنان این تیم از جمله ژاوی، آدریانو، پیکه، فابرگاس، آلبا و کارلس پویول در این مراسم حاضر شد و کفش طلای خود را دریافت کرد.

لیونل مسی پس از دریافت کفش طلای فوتبال اروپا گفت: شرایط فیزیکی ام در حال بهبودی است و فکر می کنم که به زودی سلامت خودم را به دست آورم. امیدوارم که بتوانم به زودی پس از پایان مصدومیتم به فوتبال بازگردم. نمی توانم تاریخ مشخصی را برای بازگشتم به فوتبال مشخص کنم.

فوق ستاره بارسلونا در پاسخ به این سوال که فکر می کند چند کفش طلای دیگر را می تواند کسب کند، گفت: اصلا به این چیزها فکر نمی کنم. باید شرایط فیزیکی ام را بهتر کنم تا بتوانم به شرایط قبلی خود بازگردم.

مسی درباره این که این توپ طلا را به چه کسی تقدیم خواهد کرد، گفت: همانطور که همیشه گفته ام آن را به خانواده ام تقدیم می کنم؛ به هوادارانمان که از ما حمایت می کنند، به هم تیمی هایم در بارسلونا که بدون کمک آنها اصلا نمی توانستم به این جایزه دست پیدا کنم. این جایزه فردی نیست که متعلق به همه بازیکنان بارسلوناست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات