در فاصله یک شب تا برگزاری دیدار حساس تیم های استقلال و الهلال، مسئولان این دو باشگاه در منزل شخصی سفیر عربستان در تهران حضور یافتند تا رو در رو مشکلات اخیر با یکدیگر را حل کنند.

در پی مشکلاتی که هنگام ورود کاروان استقلال به ریاض برای برگزاری دیدار مقابل الهلال عربستان به وجود آمد و اعضای تیم ایرانی به خصوص امیر قلعه نویی انتقادهای تندی نسبت به معطلی بیش از اندازه در فرودگاه مطرح کردند روابط این دو باشگاه تیره و تار شد. با وجود این که استقلالی ها مدعی هستند روز دوشنبه مهمان نوازی خوبی از اعضای تیم الهلال در فرودگاه امام (ره) داشتند مدیر باشگاه الهلال در صفحه اجتماعی خود در یکی از سایت های اجتماعی از مهمان نوازی آبی ها به شدت انتقاد کرد تا مشکلات بین دو باشگاه بیشتر شود.

دوشنبه شب سفیر عربستان در تهران برای آرام کردن اوضاع دست به کار شد و مسئولان هر دو باشگاه را به منزل شخصی خود دعوت کرد تا زمینه های آشتی کنان آنها را فراهم کند. در این مراسم نمایندگان باشگاه استقلال عنوان کردند قوانین مربوط به ورود اتباع خارجی به ایران از عهده آنها خارج بوده و بر اساس قوانین جاری کشور در فرودگاه مدارک اعضای کاروان الهلال مورد بررسی قرار گرفت. در این مراسم همچنین فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به عربستانی ها یک جلد نفیس دیوان حافظ اهداء کرد تا دست کم اوضاع تا زمان دیدار سه شنبه شب دو تیم آرام شود.

میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال که یکی از حاضرین در این جلسه بود در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد.

دیدار برگشت تیم های استقلال و الهلال ساعت ۲۱ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. در دیدار رفت تیم استقلال با نتیجه ۲ بر یک برنده شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات