نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس سازمان لیگ هم در مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی داوران حاضر شد و دقایقی برای حاضران سخنرانی کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی تاج گفت: جلسه ای که صبح امروز با کی روش داشتیم طول کشید وگرنه رئیس فدراسیون هم به همراه بنده به مراسم افتتاحیه می آمد. جا دارد که به داوران و کمک داوران در پایان نیم فصل اول لیگ برتر خسته نباشید بگویم چرا که روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. ضمن اینکه به حسن کامرانی فر به خاطر نامزدی اش در بخش بهترین کمک داور آسیا در سال ۲۰۱۳ تبریک می گویم و امیدوارم که وی بتواند جایزه بهترین کمک داور را از آن خود کند. این قبیل افتخارات است که باعث می شود ما در امتیازبندی کنفدراسیون فوتبال آسیا در میان کشورهای غرب آسیا اول و در کل آسیا دوم شویم.

وی ادامه داد: به نظرم وضع داوری خوب است و داوران پاکی داریم و واقعا به اندازه زحماتی که می کشند دستمزد نمی گیرند که به دنبال این هستیم تا وضعیت داوران را سر و سامان بخشیم. داوران کار سختی دارند و زیر نظر هستند، هم زیر نظر رسانه ها و هم زیر نظر تماشاگران در ورزشگاه ها و این نکته کار آنها را سخت تر هم می کند.

وی در پایان گفت: به نظر من داوران ما همه شریف، متدین و متعهد هستند که از سالم ترین بخش های فوتبال و جامعه به شمار می روند. اما به نظرم کمیته داوران برای اینکه وضعیت بهتر از این هم بشود باید داوران پر اشتباه که اشتباهات تاثیرگذاری هم دارند را در بازی های لیگ نگذارند و حتی آنها را به بازی های غیر لیگ برتر و لیگ یک بفرستند. هم داوران حال حاضر، هم مسئولان داوری در فدراسیون اعم از دپارتمان و کمیته باید با هم متحد باشند و از هم حمایت کنند و از نظام داوری کشور دفاع کنند. سازمان لیگ و فدراسیون هم تا حد توانش برای از بین بردن مشکلات جامعه داوری تلاش خواهد کرد.

در پایان سعید مظفری زاده به نمایندگی از طرف داوران چند دقیقه صبحت کرد و تقاضاهای جامعه داوری را خطاب به فدراسیون و سازمان لیگ بیان کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات