از اتفاقات بیروت کمی ترسیده بودم

هافیک تیم ملی کشورمان اظهار داشت قصد دارد از کارلوس کی روش درخواست کند برای بازی با کویت او را به اردوی تیم ملی دعوت نکند.

به گزارش افکارنیوز ، مسعود شجاعی، هافبک ایرانی تیم فوتبال لاس پالماس اسپانیا چهارشنبه شب وارد جزایر قناری شد تا بار دیگر به جمع شاگردان سرخیو لوبرا بپیوندد.

شجاعی پس از بازگشت به اسپانیا در خصوص بمب گذاری بیروت، محل برگزاری دیدار لبنان و ایران در چارچوب دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، گفت: از اتفاقاتی که افتاد کمی ترسیده بودم. هنگام خوردن ناهار بود که تاره متوجه شدیم چه اتفاقی افتاده است و خبر دادند که به سفارت ما (ایران) در بیروت حمله شده است. با آگاه بودن از رخ دادن این اتفاقات بازی برای بازیکنان آن هم در ورزشگاه بدون تماشاگر کار ساده ای نبود، البته در نهایت نتیجه ای که در این بازی رقم خورد خوب بود چون ما به ۳ امتیازی رسیدیم که برای قطعی شدن صعودمان به آن نیاز داشتیم.

وی افزود: ما نمی خواستیم در چنین شرایطی بازی کنیم، حتی کارلوس کی روش هم تمایلی برای برگزاری این دیدار نداشت ولی سرانجام ناظر بازی و مسئولین برگزاری این مسابقه تصمیم به انجام این دیدار پشت درهای بسته گرفتند. این بازی تحت تدابیر شدید امنیتی انجام شد و بعدا مطلع شدیم که این انفجارها کشته هایی هم بر جای گذاشته است.

هافبک ۲۹ ساله لاس پالماس که تیمش فردا (شنبه) باید به مصاف تیم بارسلونا B برود، گفت: سفری طولانی داشته ام و کمی خسته ام ولی از لحاظ جسمانی وضعیت خوبی دارم. امیدوارم برای دیدار با بارسلونا B به شرایط ایده آل برسم.

شجاعی تصریح کرد: هنوز بازی مان مقابل کویت در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ در ماه مارس باقی مانده است و این در حالی است که به عنوان تیم نخست راهی مرحله پایانی این رقابت ها شده ایم. باید از کارلوس کی روش بخواهم اگر بازی مهمی در لاس پالماس داشتم مرا موقتا به اردوی تیم ملی ایران دعوت نکند. نمی خواهم بار دیگر بازی لاس پالماس را از دست بدهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات