مدافع تیم فوتبال استقلال اعلام کرد در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

به گزارش افکارنیوز ، پژمان منتظری در گفتگو با فارس درباره شایعه جدایی اش از استقلال عنوان کرد: «در ۱۰ روز گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی ام از استقلال مطرح شد و همان طور که می دانید در ابتدای فصل مذاکراتی با یک باشگاه چینی انجام داده ام که اگر آپشن ها و بندهای مورد نظرم در این مذاکره انجام شود از استقلال جدا می شوم. »

وی افزود: «البته رابطه من با فتح الله زاده و قلعه نویی و باشگاه استقلال صمیمانه تر از این حرف هاست که بخواهم حرفی بزنم و خودم هم خیلی دوست ندارم بین زمین و هوا بمانم. »

وی با تاکید براینکه نمی خواهد در مورد رفتنش از استقلال که خیلی سخت است صحبت کند گفت: «در این مدت خیلی صحبت ها در مورد رفتن و ماندن من شده بود من زیاد اهل مصاحبه و گفتگو نیستم و این صحبت ها را اکنون مطرح کردم تا شایعه ای درست نشود و تا هفته آینده تکلیفم روشن می شود. »

منتظری در پاسخ به این سوال که آیا این پیشنهاد همان پیشنهاد قبل از فصلش است، گفت: «دقیقا همین طور است. اگر تا هفته آینده بندهایی که مدنظرم است انجام شود از استقلال جدا می شوم. من پیش از فصل هم سر مبلغ و مدت قرارداد و اینکه بازیکن تیم ملی ام و باید در اردوهای تیم ملی باشم با باشگاه مورد نظرم صحبت کرده ام. همه اینها را گفتم تا دیگر در خصوص ماندن یا رفتنم شایعه درست نشود. »

پژمان منتطری پیش از فصل از یک باشگاه چینی پیشنهاد داشت اما هنوز نام تیم چینی اعلام نشده است.

گفتنی است چند روز پیش امیر قلعه نویی به شکلی عجیب مدعی شد پژمان منتظری" اسطوره" باشگاه استقلال است که به نظر می رسید این ترفندی بی نتیجه بوده برای نگه داشتن این بازیکن در جمع شاگردانش.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات