پولتیک تازه از فدراسیون کفاشیان؛

در اپیزود اول با انجام تست داوری از محسن قهرمانی فدارسیون به نوعی نشان داد داوری در فوتبال ایران پاک پاک است و صحبت های مطرح شده اتهاماتی بیش نبوده است.

به گزارش افکارنیوز ، در روزهای اخیر خبر هایی مبنی بر تبرئه و بازگشت محسن قهرمانی به میادین فوتبال در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به گوش می رسید و فریدون اصفهانیان هم بارها این خبر را تایید کرده بود.

با انجام مصاحبه های متعدد مسئولان فدراسیون در روزهای اخیر مبنی بر بی گناهی قهرمانی و انجام تست داوری از فردی که تا اطلاع ثانوی از قضاوت محروم شده است مشخص شد فدراسیون با سناریویی خاص با این پرونده جنجالی تاریخ فوتبال وارد میدان شده است.

در اپیزود اول با انجام تست داوری از محسن قهرمانی فدارسیون به نوعی نشان داد داوری در فوتبال ایران پاک پاک است و صحبت های مطرح شده اتهاماتی بیش نبوده است.

اما در اپیزود دوم با اعلام مردودی محسن قهرمانی از تست داوری این داور را براحتی از قضاوت در نیم فصل دوم محروم کرد.

با انتشار خبر مردودی قهرمانی در تست داوری اذهان فوتبالی ها بازهم به سمت اتهامات پیشین این داور جنجالی رفت. چرا که افکار عمومی هنوز این مصاحبه قهرمانی را که گفته بود اگر محروم شوم، خیلی ها در فدراسیون هم باید بروند فراموش نکرده است.

از بعد همین مصاحبه هم، همه چیز به نفع قهرمانی خود جوش عوض شد! هیچکس هنوز نفهمیده چرا پس از تهدید قهرمانی مصاحبه فدراسیون نشین ها تعدیل شد و چرا تمام مدارک بر علیه او نیز گم شد!

اما با اعلام مردودی قهرمانی- که قبلا گفته بود هر روز تمرین می کنم و در آمادگی خوبی بسر می برم- آشکار شد فدراسیون کفاشیان نقشه ای دقیق و زیرکانه را طرح ریزی کرده است.

طرحی که فدراسیون در سیاستی گام به گام آن را پیش برد و صراحتا اعلام کرد: قهرمانی به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده نتوانسته تست را با موفقیت پشت سر بگذارد. به این ترتیب محسن قهرمانی به دلیل رد در تست آمادگی جسمانی نمی تواند در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر قضاوت کند!

با این نقشه، هم قهرمانی برای مدتی از قضاوت محو شد هم جنجال های پرونده داوری آبرومندانه بسته شد. بنظر تنها مشکل فدارسیون نشین ها علی دایی باشد. دایی که حاضر نیست یک قدم عقب نشینی کند با اعلام حکم قطعا بازهم کوتاه نخواهد آمد. حکمی که احتمالا به محرومیت چند جلسه ای و خفیف محسن قهرمانی به علت قضاوت بد بازی پرسپولیس و سپاهان (که با توجه به رد در تست داوری اهمیت چندانی ندارد) و جریمه چند میلیونی علی دایی بدلیل جنجال آفرینی های اخیرش به زودی منتشر شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات