محمد رویانیان می گوید پرسپولیس دو بازیکن مورد نظر دایی را در نقل وانتقالات نیم فصل جذب کرده و به احتمال فراوان دیگر بازیکنی به این تیم اضافه نخواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در فصل نقل وانتقالات اظهار کرد: بر اساس نظر دایی یک هافبک و یک مهاجم را جذب کردیم. از آنجا که احتمال دارد شاکری از جمع ما برود و نوروزی و غلامرضا رضایی هم رفتنی شدند، بنابراین در خط حمله دو بازیکن یعنی سیدصالحی و عباس زاده را داشتیم. طبیعتا دایی می خواست خط حمله تضعیف نشود. رفتن هادی نوروزی هم غیرمنتظره بود. او به ناگهان با دایی صحبت کرد و گفت می خواهد به تیم دیگری برود. بنابراین ما فرزاد حاتمی را جذب کردیم تا در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه نباشیم.

رویانیان گفت: در خط هافبک هم با وجود حضور فوتبالیست تمام عیاری مثل محمد نوری که هم به او افتخار می کنیم و هم او را دوست داریم در نیم فصل نتوانستیم در این پست خیلی خوب باشیم. به هر شکل دایی مثل همیشه انتخاب های خوبی داشته و دیگر به نظر نمی رسد که بازیکن دیگری را جذب کنیم.

او درباره بازیکنان جدا شده از پرسپولیس هم گفت: مارکو سپانوویچ که می رود. غلامرضا رضایی هم به فولاد رفته و هادی نوروزی هم بعد از شش سال زحمت کشیدن برای پرسپولیس می خواهد یک نیم فصل به تیم دیگری برود. یونس شاکری هم چند وقتی است، دو، سه پیشنهاد از باشگاه دیگر دارد. خانزاده و غریبی هم که به ذوب آهن رفتند. احتمال دارد که یکی از دروازه بان های ما هم جدا شود که باید دید ظرف یکی، دو روز آینده چه اتفاقاتی می افتد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این که چرا سپانوویچ با وجود توافق برای جدایی از این تیم هم چنان در تمرین ها شرکت می کند، گفت: این بازیکن باید بفهمد و با انصاف برخورد کند. این فصل در تیم ما بوده، ولی بازی نکرده است. شاید هم بازیکن خوبی باشد اما به هر دلیلی در ترکیب قرار نگرفته است. اگر هم توقع داشته باشد بیشتر پول بگیرد، حداکثر نصف قراردادش است. اگر بیشتر از این بخواهد ما قبول نمی کنیم.

رویانیان درباره اتفاق رخ داده برای علیرضا حقیقی گفت: این مساله طبیعی است. دایی بزرگ تیم بوده و رهبری تیم هم با اوست. بین این دو اختلافی هم وجود ندارد. بعضی از مواقع یک شاگرد در کلاس طوری رفتار می کند که معلم به او می گوید موقتا از کلاس برو بیرون. حقیقی بازیکنی بود که دایی به او اعتقاد داشت و حقش است که در تیم ملی بازی کند. اما خیلی اتفاق غیر منتظره ای رخ نداده و ان شاءالله فردا در این رابطه صحبت می کنیم و وضعیت این بازیکن هم مشخص می شود.

او همچنین درباره مشکلات مالی پرسپولیس که چند بازیکن هم نسبت به آن معترض شده بودند گفت: ما حساب و کتاب های بازیکنان و پرداخت های باشگاه به آنها را بررسی کردیم. همچنین میزان بدهی باشگاه نسبت به نیم فصل اول را مشخص کردیم. وظیفه ما این است که این پرداخت ها را انجام دهیم. در این میان دو، سه بازیکن بودند که از همه کمتر پول گرفته بودند و حرفی هم نزدند. باید از آنها عذرخواهی و تشکر کنم. به هر حال ما مدتی دچار افت مالی شده بودیم، اما بازیکنان تیم با غیرت بالای خود تلاش کردند و در مقابل این مساله شخصیت خود را نشان دادند. امیدواریم در ادامه این فصل مشکلات مالی کمتر شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات