رمان احمدی که فکر می کرد درجام جهانی دروازه بان اول تیم ملی است حالا با قرارگرفتن دانیال داوری درچارچوب دروازه تیم ملی حال و روخوشی ندارد اما سعی می کند ناراحتی را مخفی نگه دارد تا شانس بازگشت به قفس توری را از دست ندهد.

به گزارش افکارنیوز ، رحمان احمدی، دروازه بانی که در ۳ بازی آخر انتخابی جام جهانی دروازه بان تیم ملی ایران بود به دنبال حضور دانیال داوری در چارچوب دروازه تیم ملی حال و روز خوشی ندارد.

احمدی اگرچه سعی کرده با مصاحبه هایی که در این راستا انجام می دهد ناراحتی اش را پنهان کند اما اخبار دقیق ترحاکی از ناراحتی این دروازه بان بابت نیمکت نشینی های پی در پی دربازی های اخیر تیم ملی مقابل لبنان و تایلند دارد.

احمدی تصور می کرد با آن نمایشی که در ۳ بازی آخر انتخابی جام جهانی داشت درجام جهانی هم دروازه بان اول تیم ملی خواهد شد اما اعتقاد کروش به دانیال داوری موجب شد این دروازه بان باانگیزه از قفس توری تیم ملی فاصله بگیرد.

حالا احمدی مانده و روزهای مبهی که پیش رواست. او نمی داند آیا در آینده دوباره شانس بازی کردن درچارچوب دروازه تیم ملی به او رو خواهد کرد یا خیر؟ !

برخی معتقدند که کروش به زودی احمدی را دوباره به چارچوب دروازه تیم ملی بازخواهد گرداند تا تیم ملی درجام جهانی ازگزینه های بیشتری برای قراردادن درچارچوب دروازه برخورداربشود و برخی هم براین باورندکه علاقه کروش به داوری نیمکت نشینی ها احمدی را تمدید خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات