اداش شایسته ای به اعضای تیم ساحلی می دهیم

نایب رئیس فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت پرسپولیس از محسن قهرمانی گفت: مرحله تحقیقات این پرونده تکمیل و به کمیته انضباطی ارسال شده و رای آن در هفته جاری صادر خواهد شد.

به گزارش افکارنیوز ، هادی آیت اللهی در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم فوتبال ساحلی درباره پرداخت پاداش به اعضای این تیم اظهار داشت: امروز در همین رابطه با نصرالله سجادی صحبت کردیم. فدراسیون پاداش شایسته ای برای اعضای تیم فوتبال ساحلی در نظر خواهد گرفت و امیدواریم با کمک وزارت ورزش در مراسم تجلیل از قهرمانان بتوانیم به خوبی از بازیکنان این تیم قدردانی کنیم.

وی افزود: تیم فوتبال ساحلی ایران نخستین تیم در میان تمامی مجموعه های ورزش های تیمی ایران است که توانسته قهرمان جهان شود و این اتفاق به نام فدراسیون فوتبال و تیم ساحلی ایران در تاریخ ثبت خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بعد از بازگشت کفاشیان از سفر مالزی جلسه ای خواهیم داشت تا بهترین تصمیم را برای تجلیل از اعضای تیم فوتبال ساحلی بگیریم.

آیت اللهی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت پرسپولیس از محسن قهرمانی یادآور شد: مرحله تحقیقات این پرونده تکمیل و به کمیته انضباطی ارسال شده و رای آن در هفته جاری صادر خواهد شد.

وی درباره اینکه حمایتش از محسن قهرمانی واکنش رویانیان و دایی را در پی داشته خاطرنشان کرد: من از جامعه داوری دفاع کردم. رویانیان و دایی هم نظرشان این است که جامعه داوری ما جامعه پاکی است. به هر حال در هر جایی ناخالصی هایی وجود دارد اما نباید مجموعه داوری کشور را زیرسوال ببریم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه باید از جامعه داوری حمایت کنیم و دایی و رویانیان هم باید کمک کنند چرا که تا همین جا فوتبال ما از این موضوع ضربه بسیاری خورده است. مردم ما شادی را دوست دارند و دل آنها به نتایج خوبی که تیم های بزرگسالان، ساحلی و فوتسال ما کسب کرده اند خوش است.

آیت اللهی درباره اینکه در فرودگاه هم پاداشی به بازیکنان ساحلی پرداخت خواهد شد، گفت: هنوز ۲۴ ساعت از قهرمانی ایران نمی گذرد و تلاش می کنیم در اسرع وقت این کار را انجام دهیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات