نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: رأی پرونده محسن قهرمانی این هفته اعلام می شود.

به گزارش افکارنیوز ، سید هادی آیت اللهی که به استقبال تیم ملی فوتبال ساحلی ایران رفته بود در جمع خبرنگاران در مورد این قهرمانی گفت: این یک خبر بسیار خوب برای اهالی ورزش و به خصوص جامعه فوتبال است. این اولین تیمی از ایران است که در سطح جهان به قهرمانی رسیده است و افتخاری ماندگار برای فوتبال و ورزش ایران است.

آیت اللهی در مورد اینکه چه پاداشی به این تیم داده می شود، گفت: با حمایت وزارت ورزش آنچه که شایسته است را برای آنها در نظر می گیریم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، در مورد ناداوری هایی که علیه ایران در مسابقات فوتبال ساحلی شد، گفت: مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده و انشالله که دیگر شاهد این مسئله نباشیم.

وی در مورد پرونده محسن قهرمانی و سرانجام این پرونده گفت: تحقیقات این پرونده تمام شده و پرونده تکمیل شده را به کمیته انضباطی ارسال کرده ایم. آنها بررسی های خود را انجام می دهند و فکر می کنم در این هفته رأی این پرونده اعلام شود.

آیت اللهی در مورد قرار گرفتن ایران در رتبه دوم بعد از ژاپن در کسب سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا و اینکه برخی آن را سندسازی می دانند گفت: مسئولانAFC، پنجاه روز قبل از ایران رفتند و همه این موارد را بررسی کرده اند و بر اساس گزارش آنها امتیازبندی شده است. برخی همیشه دوست دارند خلاف جریان آب حرکت کنند و این مسائل را می گویند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات