مدافع دعوت شده به اردوی پرسپولیس گفت: «من از پرسپولیس به استقلال رفتم تا همه اشک هایی را که برای بردن استقلال و شادکردن دل هواداران پرسپولیس ریخته بودم، جمع کنم و روز دربی مقابل پرسپولیس با گلی که به پرسپولیس زدم، اشک را در چشم تک تک هواداران پرسپولیس بگذارم. »

به گزارش افکارنیوز ، اولین تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای دیدار با ستارگان پرسپولیس امروز برگزار شد.

نکته جالب تمرین امروز حضور مهدی هاشمی نسب بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال بود که هنگامی که نزد پروین رفت سرمربی پیشین پرسپولیس به او گفت: «تو واقعا یک مرد هستی که وقتی پای خود را از تیم بیرون گذاشتی هیچ حرفی علیه پرسپولیس نزدی و مردانگی کردی. »

هاشمی نسب نیز به پروین گفت: «زمانی که من را به تیم دعوت کردی نتوانستم نه بگویم و به همین دلیل امروز به تمرین آمدم. »

اما به نظر می رسد سلطان مصاحبه های مدافع یاغی سابق تیمش را نخوانده. این بخشی از مصاحبه او با سایت هواداری باشگاه استقلال است که منتشر شده و در آن او اعتراف می کند با وجود پرسپولیسی بودن از آنها کینه دارد:

«آقا اصلا عشقم کشید بروم استقلال. این را فقط به شما می گویم؛ من بچه بودم، خواهرم استقلالی بود و من پرسپولیسی. در یکی از دربی ها با هم کری خوانی داشتیم. پرسپولیس به استقلال باخت و من از داغ دل، خواهرم را آن قدر کتک زدم که دندان هایش شکست. این را بازهم فقط به شما می گویم؛ من از پرسپولیس به استقلال رفتم تا همه اشک هایی را که برای بردن استقلال و شادکردن دل هواداران پرسپولیس ریخته بودم، جمع کنم و روز دربی مقابل پرسپولیس با گلی که به پرسپولیس زدم، اشک را در چشم تک تک هواداران پرسپولیس بگذارم. »

وی ادامه داد: «زمانی که من به استقلال گل می زدم، هواداران استقلال کوچک ترین توهینی به من نمی کردند، اما زمانی که به پرسپولیس گل زدم، پرسپولیسی ها برایم شعار رکیک ساختند. می گفتند مهدی هاشمی نسب (… ) بی اصل و نصب. من با شرف زندگی کردم و با شرف پول گرفتم. زمانی که به استقلال آمدم، برای سه سال، ۱۰۰ میلیون تومان پول گرفتم، اما در هر تیمی بودم، از ملی تا باشگاهی، هیچ وقت پاچه خواری نکردم، هیچ وقت به زور، دست به سینه نبودم، هیچ وقت بی خود و بی جهت برای رسیدن به منافع و بازی در تیم ملی تعظیم نکردم، فیلم بازی نکردم و سجاده آب نکشیدم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات