رستمی:

وزنه بردار المپیکی دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان گفت: مسئولان فدراسیون وزنه برداری قسم به قرآن خورده اند که اختلافات را حل کنند و دلم روشن است که همه چیز درست می شود.

به گزارش افکارنیوز ، کیانوش رستمی اظهار داشت: از آنجا که رضازاده دست روی قرآن گذاشته تا مسائل را حل کند، من هم فکر می کنم این اتفاق بیفتد و ما ۵ المپیکی بتوانیم دوباره در اردوی تیم ملی شرکت کنیم. شرایط فعلی ما به گونه ای است که انگار بازنشست شده ایم اما به نظرمان بسیار زود بود که بازنشست شویم ما هنوز خیلی جوان هستیم.

وی در خصوص تمریناتش ادامه داد: اکنون به صورت شخصی تمرین می کنم ولی آنقدر آماده نشده ام که در این دوره از رقابت های لیگ شرکت کنم.

رستمی در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص مربیگری حسین توکلی چیست؟ گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما توکلی، قهرمان جهان و المپیک است و تجربه بالایی در وزنه برداری دارد.

وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان خاطر نشان کرد: اگر از اردوی تیم ملی جدا ماندیم و مسائل اخیر پیش آمد تنها به خاطر یک نفر است اما برای وی آرزوی سربلندی می کنم و می دانم تنها خداست که سرنوشت را برای انسان ها رقم می زند؛ تنها ناراحتی ام این است که مسابقات جهانی را از دست دادیم و ممکن است تا سال آینده شرایط آمادگی امسال را نداشته باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات