سایت های خارجی نزدیک به کنفدراسیون فوتبال آسیا شانس ژنگ ژی بازیکن چینی تیم گوانگژوی چین را بیش از نکونام دانسته اند. خود نکونام هم پیش از سفر به مالزی چندان امیدی به کسب این جایزه نداشت و حرف های ناامید کننده ای به زبان آورد.

به گزارش افکارنیوز ، جوادنکونام پیش از ترک تهران به سوی پایتخت مالزی حرف ها نا امید کننده ای درباره احتمال دریافت جایزه مردسال آسیا زد. از نکونام پرسیدند که شانست برای تصاحب این جایزه چه قدر است که او این پاسخ را داد: «شانسم با دیگر رقبا برابراست اما اگر هم به عنوان مردسال فوتبال آسیا انتخاب نشدم اشکالی ندارد.

زندگی همچنان ادامه خواهد داشت. » به نظر می رسد کاپیتان تیم ملی ایران چندان به تصاحب این جایزه امیدوار نیست اگرچه ابراز امیدواری کرده به لطف خدا بتواند این جایزه باارزش را دریافت کند. شاید نکونام پیش از سفر به مالزی اطلاعاتی درباره اینکه شانس چه کسی بیشتر است به دست آورده؟ ! امروز برخی رسانه های خارجی نیز از اقبال بیشتر بازیکن چینی برای تصاحب این جایزه پرده بردای کرده اند.

ساکرنت با بررسی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا از ژنگ ژی به عنوان گزینه اصلی AFC برای بهترین بازیکن سال آسیا خبر داد.

ساکرنت در گزارش خود درباره ژنگ ژی آورده است: چینی ها پس از مدت ها توانستند خودشان را در سطح اول فوتبال آسیا ببینند. آنها این موفقیت را باید علاوه بر کونکا، مهاجم آرژانتینی خود مدیون ژنگ ژی – کاپیتان خود باشند که این فصل توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد. به همین خاطر شانس او برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا از نکونام و دائه سونگ بیشتر است.

این تحلیل ها پیش از سفر جواد به مالزی هم وجود داشت اما باید تا فردا صبر کرد و دید سرانجام جایزه بهترین بازیکن سال آسیا نصیب چه کسی خواهد شد. آیا برخلاف گمانه زنی ها و پیش بینی ها این نکونام خواهد بود که جایزه مرد سال فوتبال آسیا را به چنگ می آورد؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات