مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: مطمئناً تیم ما در نیم فصل دوم برای صعود در جدول و بهتر شدن رتبه اش تلاش خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز ، هادی شکوری در خصوص حضورش در تیم صبای قم و قراردادی که با این باشگاه بسته است، اظهار داشت: روز گذشته با صبا قراردادی ۶ ماهه بستم و تا پایان فصل در خدمت این تیم خواهم بود.

وی گفت: به نظرم صبا تیم خوبی است و اگر جایگاه این تیم در جدول مناسب نیست به این دلیل بوده که تیم ترکیبی جوان و کم تجربه ای داشته است. سیاست باشگاه صبا این بوده که تیم در نیم فصل دوم باتجربه تر شود و به همین دلیل چند بازیکن باتجربه به تیم اضافه شده اند. علاوه بر من حسین بادامکی هم به صبا آمده و انشاءالله نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

مدافع صبای قم با یادآوری اینکه سابقه کار کردن با مرفاوی را دارد، در این خصوص خاطرنشان کرد: من در استقلال با آقای مرفاوی کار کرده ام و با تفکرات او آشنایی دارم. آقای مرفاوی انگیزه مضاعفی دارد و می دانم که می تواند در صبا موفق شود.

شکوری در خاتمه ضمن تاکید براینکه صبا در لیگ برتر می ماند، افزود: صبا به هیچ وجه در جدول سقوط نخواهد کرد. با شناختی هم که من از آقای مرفاوی دارم، او همیشه هدف گذاری اش برای رتبه های بالای جدول است و مطمئناً صبا هم در نیم فصل دوم برای صعود در جدول و بهتر شدن رتبه اش تلاش خواهد کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات