سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد برای دیدار مقابل پرسپولیس هیچ نگرانی ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال تراکتورسازی که در اولین بازی لیگ برتر مقابل پرسپولیس شکست خورد این بار و در آغاز نیم فصل دوم این مسابقات در تبریز میزبان شاگردان علی دایی خواهد بود.

تراکتورسازان در حالی خود را آماده بازی با پرسپولیس می کنند که ویروس مصدومیت به جان این تیم افتاده و آنها چند بازیکن کلیدی خود را در بازی روز جمعه در اختیار نخواهند داشت. با این حال مجید جلالی هیچ نگرانی ندارد و تاکید می کند که تیمش آماده بازی با پرسپولیس است.

مجید جلالی در مورد دیدار تراکتورسازی - پرسپولیس و مسائل مربوط به تیمش به اظهارنظر پرداخته است که مشروح آن در زیر می آید:

دلیل مصدومیت بازیکنان تراکتورسازی چیست؟

این موضوع دلایل خاص خودش را دارد. بعضی از بازیکنان ما مثل ایران پوریان و ربیع خواه در تمرینات آماده سازی پیش فصل حضور نداشتند و یک هفته مانده به شروع لیگ به تیم اضافه شدند. موضوع دیگر به کیفیت نامطلوب زمینی که در آن تمرین می کنیم برمی گردد و بازیکنانی مثل اسدی، کریمی و ابراهیمی به خاطر همین شرایط و بدون اینکه برخوردی صورت بگیرد مصدوم شدند.

پس از دید شما دلیل مصدومیت بازیکنان تراکتورسازی همین مسائلی است که عنوان کردید؟

من چیز غیرطبیعی نمی بینم. همیشه دوست دارم تیمم خیلی جدی تمرین کند و به کیفیت تمرین خیلی اهمیت می دهم. اگر سطح کیفی تمرینات بالا نباشد تیم من در یک سطح باقی خواهد ماند ولی برای اینکه پیشرفت کنیم باید خیلی خوب تمرین کنیم. من معتقدم اگر زمین با کیفیتی در اختیار داشتیم این مصدومیت ها به وجود نمی آمد.

علی کریمی به بازی مقابل پرسپولیس می رسد؟

هنوز مشخص نیست او به بازی روز جمعه می رسد یا نه. کریمی فعلاً به صورت مرتب فیزیوتراپی می کند و باید ببینیم تا روز جمعه وضعیت او چگونه خواهد شد.

هنوز بازیکن جدید جذب نکرده اید؟

ما شبانه روزی تلاش می کنیم ولی هنوز با هیچ بازیکنی به توافق نرسیده ایم.

با این وضعیت نگران بازی با پرسپولیس نیستید؟

خیر، بچه ها خیلی خوب، با انگیزه و با کیفیت تمرین می کنند و من نگران نیستم. مهم این است که تیم ما پیشرفت کند و الان بچه ها در سطح خوبی هستند. خیلی از بازیکنانی که نتوانستند خودشان را در دور رفت نشان دهند قطعاً در دور برگشت وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

در مورد پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

در مورد پرسپولیس باید به یک موضوع مهم اشاره کنم. علی دایی در پرسپولیس کار مهمی انجام داد و در این تیم تغییر نسل به وجود آورد. من به مربیانی که کارهای بنیادی و اساسی می کنند احترام می گذارم هر چند که شاید خودشان در معرض تلف شدن باشند. به نظر من دایی در پرسپولیس کار قابل ستایش و بزرگی انجام داد و این تیم در نتیجه گیری هم خوب عمل کرده است. با تمام اینها ما به ۲ دلیل باید پرسپولیس را ببریم.

چه دلایلی؟

اول اینکه در زمین خودمان بازی می کنیم و از حمایت هواداران بهره می بریم و دوم اینکه حق ما در بازی رفت ضایع شد و حالا دنبال جبران هستیم.

این روزها بحث انتخاب بهترین بازیکن سال جهان مطرح است. شما فکر می کنید چه کسی انتخاب شود؟

وقتی می گوییم که قرار است بهترین بازیکن انتخاب شود پس باید تمامی فاکتورهای او را در نظر بگیریم. اگر بخواهیم از لحاظ تیمی صحبت کنیم قطعاً ریبری می تواند توپ طلا را ببرد. البته علی رغم اینکه به سبک بازی مسی علاقه زیادی دارم فکر می کنم رونالدو انتخاب شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات