مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتطار پاسخ امیر عابدینی برای حضور در این باشگاه است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان که طی دو ساله گذشته تلاش کرده اقدامات ماندگاری را برای باشگاه پرسپولیس انجام دهد، در تازه ترین اقدام خود مذاکراتی را با امیر عابدینی انجام داده تا زمینه حضور وی در باشگاه را فراهم کند.

براساس مذاکرات صورت گرفته عابدینی قرار است به عنوان مشاور و رئیس سازمان فوتبال به مجموعه باشگاه پرسپولیس اضافه شود.

اما خود عابدینی نظر دیگری دارد: «راستش سردار رویانیان با توجه به اینکه متوجه شد چند روزی به پایان مهلت دو ماهه من برای عملی شدن به استعفاء باقی مانده صحبت کرد و ضمن ابراز تمایل برای همکاری به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس این نکته را یادآور شد که پرسپولیس هنوز خانه من است. راستش از این ابراز محبت حسابی شرمنده شدم و این قضیه ثابت کرد رویانیان اگرچه از جنس فوتبال نبوده و ورزشکار حرفه ای هم نیست باز مرام و مسلک ورزشی دارد و به کسوت احترام می گذارد. »

وی همچنین در خصوص تمایل قلبی اش برای بازگشت به پرسپولیس گفت: «پرسپولیس خانه من است. بعید نیست قائم مقام این باشگاه شوم. اگر خاطرتان باشد چند روز دیگر مهلت دو ماهه بنده برای کناره گیری از داماش به سر می رسد و با ادامه این روند قطعا از مدیریت داماش کناره گیری خواهم کرد. خب خدا را چه دیدید شاید از فردای قطع همکاری با داماش تحت عنوان قائم مقام پرسپولیس به مجمومه مورد علاقه ام برگشتم. »

محمد رویانیان که این روزها درگیر برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با میلان است، در انتظار پاسخ امیر عابدینی برای بازگشت به پرسپولیس است. عابدینی قبل از این به عنوان مدیرعامل در این باشگاه حضور داشت و بیشترین انتقال بازیکن به اروپا هم در زمان حضور وی صورت گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات