امیدوارم هواداران روز پنج شنبه به ورزشگاه بیایند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که تیم حال حاضر پیشکسوتان این باشگاه به نوعی تمام تاریخ سرخپوشان است.

به گزارش افکارنیوز ، همایون بهزادی در مورد آخرین وضعیت جسمانی اش پس از تحمل دوران بیماری گفت: به خاطر کسالتی که دارم نمی توانستم در تهران باشم و به همین دلیل به کرج رفته ام.

وی در خصوص تشکیل تیم پیشکسوتان پرسپولیس عنوان کرد: روز گذشته (یکشنبه) در تمرین این تیم حضور پیدا کردم. واقعاً تمام تاریخ باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه کارگران جمع بودند که جای خوشحالی دارد.

بهزادی با بیان اینکه چنین اتفاقی به ندرت رخ می دهد، افزود: باشگاه کار بزرگی انجام داده که این همه ستاره را دور هم جمع کرده است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: قرار است ۲۰ بازیکن و ۱۰ نفر به عنوان اعضای کادر فنی برای بازی با میلان انتخاب شوند، اگر کسی از لیست خط خورد نباید ناراحت شود چون نفس این عمل مهم است. مطمئناً حضور میلانی ها در ایران می تواند تبلیغات منفی که علیه ما وجود دارد را کمتر کند.

بهزادی درباره برگزاری بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا مقابل میلان تاکید کرد: در تمام طول عمرم بازیکنان زیادی را دیده ام اما واقعاً مهدوی کیا یک بازیکن خاص است. آن زمانی که او بازیکن خردسالی بود فکر نمی کردم به ستاره بزرگی تبدیل شود اما باید بگویم افتخاراتی که مهدوی کیا دارد را خیلی ها ندارند.

وی تصریح کرد: امیدوارم هواداران روز پنج شنبه به ورزشگاه بیایند تا یک روز به یاد ماندنی در تاریخ باشگاه پرسپولیس ثبت شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات