تعویق مجمع فدراسیون فوتبال غیرقانونی بود

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعتقاد درد که پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل می شود تغییرات اساسی را در فدراسیون فوتبال اعمال کرد.

به گزارش افکارنیوز ، امیر عابدینی پس از اتمام جلسه خصوصی اش با محمد رویانیان در اتحادیه باشگاه های فوتبال در خصوص این جلسه و همچنین درگیری لفظی اش با مدیرعامل پرسپولیس گفت: اگر ماها دعوا می کنیم به خاطر تقابل ارزش ها است اما متاسفانه بعضی ها متوجه این مسئله نیستند. وقتی اینگونه موارد پیش می آید دموکراسی را تجربه می کنیم. دموکراسی یعنی اینکه هر کسی حق رای دارد و می تواند حرف بزند. به خاطر همین حق من بود که به بعضی از صحبت ها اعتراض کنم و اتفاقاً همین اعتراضات است که کار را پیش می برد، وگرنه با چشم گفتن که کار پیش نمی رود. با بله قربان گفتن و چشم رئیس گفتن ۸ سال است مملکت به این وضعیت افتاده!

وی در پاسخ به این پرسش که «اگر به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس انتخاب شود بازهم این دعواها را با رویانیان انجام خواهد داد؟ » ، عنوان کرد: قطعاً اگر چنین مسئولیتی به گردن من بیفتد بازهم از این نوع جدال ها خواهیم داشت باید به رویانیان بگویم که از آن دست افرادی نیستم که دست روی سینه بگذارم و چشم بگویم البته او هم حق دارد با تعقل در مورد صحبت های من کارشناسی کند و بعد حرف بزند اما هرچه هست تمام این دعواها به نفع فوتبال است و البته توقع نداشته باشید که همین الان نتیجه آن را ببینید.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در واکنش به این مسئله که آیا واقعاً فساد در فوتبال ایران وجود دارد یا خیر تاکید کرد: فساد کجا وجود ندارد؟ ! متاسفانه بعضی ها از ناهنجاری بیشتر لذت می برند به خاطر همین است که چنین مسائلی پیش می آید. من منکر فساد نیستم اما باید به زمانش در این مورد ورود کرد که به نظر من بعد از جام جهانی است. بعد از جام جهانی می شود یک خانه تکانی عمیق و اساسی در فدراسیون فوتبال داشت. فقط باید ببینیم که قرار است چه زمانی به پرونده فساد در فوتبال رسیدگی می شود و به نوعی چه زمانی نوبت فوتبال خواهد شد.

عابدینی در پاسخ به این سوال که چطور باید در فدراسیون خانه تکانی کرد، گفت: ابتدا باید از نظر زیرساخت خانه تکانی شود. من اعتقاد دارم در چارچوب رفتارها مشکل داریم. وقتی می گوییم اساسنامه تغییر کند یکی از دلایلش همین است، چون اساسنامه دقیقاً تعریف راه است. وقتی ما در جلسه فریاد می زنیم به خاطر همین مسائل است اما متاسفانه بعضی ها نمی دانند کجا نشسته اند و آنهایی هم که می دانند کجا هستند حرف جای دیگر را اینجا می زنند.

وی در خصوص اینکه آیا با رفتن یک نفر از فدراسیون همه چیز درست می شود، تصریح کرد: چند وقت پیش ۲ دیدگاه در مورد کفاشیان وجود داشت یکی اینکه همان زمان او از کار برکنار شود و دیگری اینکه اجازه بدهیم مسابقات انتخاباتی جام جهانی تمام شود که من طرفدار دیدگاه دوم بودم اما همان زمان هم بعضی ها طومار جمع کرده بودند تا کفاشیان را برکنار کنند اما اصرار ما باعث شد تا او همچنان رئیس فدراسیون بماند و تیم ملی هم به جام جهانی برود.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: بعد از صعود به جام جهانی قرار بود که بلافاصله در تیر ماه و در زمان قانونی تصویب بودجه فدراسیون فوتبال، مجمع این فدراسیون تشکیل شود که ۲ ماه این اتفاق به صورت غیرقانونی رخ نداد. به خاطر همین است که می گوییم باید بعضی از تصمیمات مجمع در دبیرخانه مجمع پیش برود اما متاسفانه چنین دبیرخانه ای وجود ندراد و اعتراضات ما مستقیم به هیئت رئیسه رفته و بایکوت می شود.

عابدینی در پایان با کنایه به رویانیان گفت: حالا که می خواهیم به فدراسیون اعتراض کنیم بعضی ها می گویند این کار را نکنیم. ظاهراً کار آقایان راه افتاده است!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات