مدیرعامل باشگاه باشگاه استقلال انتقادات عجیبی را از یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انجام داد.

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده در جلسه اتحادیه باشگاه های ایران در مورد مشکلات این باشگاه ها گفت: متاسفانه ما فقط دعوا می کنیم و ابتدایی ترین کارها را بلد نیستیم. من به عنوان مدیرعامل یکی از تیم های پرطرفدار در کار خود مانده ام.

وی ادامه داد: برای برگزاری هر بازی استقلال در ورزشگاه آزادی از من ۳۵ میلیون تومان اجاره می گیرند مثل این می ماند که شما خانه ای را اجاره کنی و بعد از مدتی صاحبخانه بیاید و بگوید چون خانه مال اوست می تواند وسایلش را در آن قرار دهد. در حالی برای هر بازی از من ۳۵ میلیون پول می گیرند که همین مبلغ را فقط می شود از پارکینگ ورزشگاه آزادی تامین کرد. چرا حق من را نمی دهند؟ مگر درآمدهای این بازی در ورزشگاه آزادی برای تیم من نیست؟ چرا پول من را نمی دهند، چرا وقتی پشت سر من و مربی تیمم تبلیغ وجود دارد پول ما را نمی دهند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه جلسه یک ساعت و نیمه را با وزیر ورزش برگزار کرده است، عنوان کرد: به آقای گودرزی گفتم هر دولت به ما سالی ۵ میلیارد تومان کمک می کند که همین مسئله ما را گدا کرده است. بعد از این آقایان می گویند مدیران استقلال و پرسپولیس مدیران هزینه هستند. چه کسی این حرف را زده است؟ شما می دانید حق پخش تلویزیونی بازی های استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳۰ میلیارد تومان. ۱۵ سال پیش شبکه ZDF آلمان برای حق پخش بازی های ما ۱۲ میلیون مارک پول می داد.

فتح الله زاده گفت: اگر سالی ۳۰ میلیارد تومان حق پخش را به من بدهند من سالی ۲۵ میلیارد هزینه دارم یعنی ۵ میلیارد تومان اضافه می آورم. ضمن اینکه می توانم سالی ۱۵ میلیارد هم درآمدزایی کنم یعنی اینکه سالیانه ۲۰ میلیارد تومان پول اما می بینید که در عمل ۷،۸ میلیارد تومان کسری داریم.

وی ضمن انتقاد شدید از برخی از فدراسیون نشین ها اظهار داشت: خیلی عذر می خواهم که این صحبت را مطرح می کنم اما خاک بر سر امثال من و عابدینی که یک بچه باید عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد. البته خودمان رای دادیم اما حالا می بینید که هیچ جایگاهی در فدراسیون نداریم. واقعا اگر دانستن زبان انگلیسی علم و تقواست پیشنهاد می کنم که یک حمال انگلیسی را به فدراسیون بیاورید تا عضو هیئت رئیسه شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات