فتح الله زاده در جلسه امروز اتحادیه فوتبال اعتراض شدیدی به پرداخت نشدن درآمد های باشگاه استقلال از کنار میزبانی در ورزشگاه آزادی داشت و از مسئولان این ورزشگاه پرسید: «درآمد ها کجا می ورد. » به راستی کجا می رود؟ !

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در جلسه اتحادیه فوتبال که امروز برگزار شد حرف هایی زد که هیچ کس توقعش را نداشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال که از پرداخت نشدن حقوق این باشگاه به خاطر میزبانی در ورزشگاه آزادی به شدت گله مند بود در این نشست با فریاد ها و اعتراض هایش توجه همه را به سوی خود جلب کرد.

فتح الله زاده که دوست دارد حقوق باشگاه مردمی استقلال به طور کامل پرداخت بشود در این نشست گفت: «ما از کسی که جمع و تفریق را بلد نیست می خواهیم ضرب و تقسیم انجام دهد. من که مدیرعامل یک باشگاه پرطرفدار ایران هستم در کار خودم مانده ام. ما در آزادی بازی می کنیم و ۳۵ میلیون تومان هم اجاره می دهیم.

ورزشگاه آزادی در کنار این مبلغ ۳۵ میلیون هم از پارکینگ درآمد کسب می کند اما آیا آن را به من می دهد؟ ! تبلیغات هم می گیرد اما پولش کجا می رود؟ دوستا عزیز! بیایید مطالبات خودمان را بگیریم. »

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه ی ۵/۱ ساعته دیروزش با وزیر ورزش هم توضیحاتی داد: «دولت چند میلیارد به باشگاه ها کمک می کند، بعد هم می گویند شما مدیر قدیمی هستید. من با شبکه ZDF آلمان ۱۵ سال پیش قرارداد ۱۲ میلیون مارکی بستم.

امروز ۲۵ میلیارد هزینه ی باشگاهم است اما می توانم ۳۵ میلیارد درآمد داشته باشم. این در حالی است که به دنبال ۸-۷ میلیارد پول هستیم؛ چون همه توی سرمان می زنند. من از همه ی شما عذرخواهی می کنم اما خاک بر سر ما که این جا عابدینی، فتح الله زاده و رویانیان بر سر هم می زنند ولی یک نفر دیگر در هیات رییسه عضو است.

چه کسی به این اعضا رای داده؟ آیا اعضای هیات رییسه را از آمریکا و انگلیس آورده اند؟ حالا که مدیر انگلیسی بودن هنر است، پس رییس فدراسیون را هم فرد بی ربطی بگذارید که انگلیسی را فوت آب باشد. »


صادق رییسی کیا مدیرعامل راه آهن در پایان صحبت های فتح الله زاده به ادبیات او اعتراض داشت و معتقد بود این نوع صحبت، فوتبالی نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات