مدافع تیم پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهم حداقل سر تمرین پیشکسوتان پرسپولیس سه عدد آمبولانس بفرستند چون هر لحظه احتمال سکته وجود دارد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد پنجعلی در گفت وگویی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بزرگان پرسپولیس دور یکدیگر جمع شده اند تا یک روز به یاد ماندنی را برای هواداران به ارمغان بیاورند، قرار است اتفاق بزرگی در فوتبال ایران بیافتد که به نظرم این اتفاق به یاد ماندنی خواهد شد.

وی در خصوص خاطراتش از بازی های پرسپولیس نیز گفت: خاطرات زیادی دارم اما همیشه یادم است ما در خط دفاعی جان می کندیم تا توپ وارد دروازه نشود اما مهاجمان ما تا یک گل می زدند استادیوم آنها را تشویق می کردند اصلاً ما کریم شیره ای شده بودیم و بازیکنانی مثل پیوس آقای گل. این هم قشنگی فوتبال ما بود.

پنجعلی خاطرنشان کرد: وقتی که می خواستم به پرسپولیس بیایم علی پروین یک ماشین به من داد اما همیشه باید بعد از بازی ها و تمرینات این ماشین را هُل می دادیم تا روشن می شد. من هر دفعه به پروین می گفتم این چه ماشینی است که به من داده ای که می گفت حرف نزن در پرسپولیس بازی می کنی، حتی خود پروین هم چند بار به من کمک کرد تا آن ماشین با دردسر روشن شد.

مدافع سابق سرخپوشان ضمن درخواست از مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس نیز گفت: حضور در تمرینات و جمع کردن همه دور هم کار قشنگی است اما همین جا از مسئولان فدراسیون فوتبال می خواهم حداقل سه عدد آمبولانس به سر تمرینات ما بفرستند چون احتمال سکته هر لحظه زیاد است و خدای ناکرده اگر اتفاقی بیافتد یک پیشکسوت را از دست می دهیم. من امیدوارم که این اتفاق بیافتد و این موضوع حل شود.

وی در پایان درباره پیشنهادش از باشگاه استقلال نیز گفت: من بازیکنی بودم که با صحبت های پروین از تیم ملی به پرسپولیس آمدم ولی راستش را بخواهید از استقلال هم پیشنهاد داشتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم و همیشه هم این پیراهن را با دل و جان پوشیدم آن وقت پول بود اما نه مثل الآن و می توانستیم یک خانه و ماشین برای خودمان بخریم اما الآن هر وقت رویانیان من را می بیند می گوید خدا پدر پنجعلی را بیامرزد یک ریال هم تا الآن از ما نخواسته که این برای من جای افتخار است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات