رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده رسیدگی به وضعیت محسن قهرمانی گفت: از علی دایی و محمد رویانیان دعوت کرده ایم تا در جلسه حاضر شوند و مدارک شان را ارائه کنند.

به گزارش افکارنیوز ، اسماعیل حسن زاده؛ رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده رسیدگی به محسن قهرمانی گفت: این پرونده تحت عنوان پرونده داوری در هیئت رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای فوتبال تشکیل و پس از بررسی و تحقیقات، در تاریخ ۲۷ آبان ماه به کمیته انضباطی ارجاع شد. با توجه به اهمیت پرونده ما قصد داریم تا جلسات مختلفی را برگزار و به بررسی دقیق این پرونده بپردازیم.

وی افزود: با توجه به اینکه این پرونده جنبه عمومی دارد، باید توجه ویژه ای به آن داشت. علیرغم تحقیقات قابل توجهی که در پرونده صورت گرفته، متاسفانه تحقیقات قضایی لازم در این پرونده به عمل نیامده و پرونده با هیاهو و حواشی پیرامونی که از آن منعکس شده، خیلی فاصله دارد که جا داشت در تحقیقات اولیه همه اخبار مربوط به این موضوع رصد شود و دلایل و مدارک مربوط به اخبار جمع آوری و پیگیری شود.

وی ادامه داد: علی دایی و مسئولین باشگاه پرسپولیس به عنوان مطلع برای اولین جلسه رسیدگی دعوت شده اند که با توجه به مصاحبه های ایشان در رسانه های مختلف لازم است حتما در این نشست حضور پیدا کنند و تمام مدارک خود را ارائه کنند. ضمن اینکه پس از مصاحبه اولیه توسط علی دایی مطالبی از سوی وی در مطبوعات تیتر شده است که وی باید مستندات خود را به طور کامل ارائه دهد. به طور مثال اگر سه مرتبه به یک شماره حساب پول واریز شده است، باید مستند باشد.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه افزود: فعالیت و یا عدم فعالیت محسن قهرمانی هیچ ارتباطی به روند رسیدگی پرونده ندارد و کمیته انضباطی با دقت و حوصله کافی در این پرونده مهم، اقدام خواهد کرد. غیر از محسن قهرمانی، از افراد دیگری هم در پرونده یاد شده است که به نوبت به کمیته انضباطی فرا خوانده می شوند. ضمن اینکه از همه کسانی که به عنوان مطلع به کمیته دعوت می شوند، درخواست داریم چنانچه مدارکی مربوط به موضوع پرونده (ارتباط مالی نامشروع) دارند به صورت محرمانه و با دلایل و مدارک کافی در اختیار ما قرار دهند. همچنین از مقامات فوتبالی اعم از مدیر، سرمربی، بازیکن و یا حتی مقامات فدراسیونی تقاضا داریم که قبل از اعلام نتیجه رسیدگی در کمیته انضباطی، جدا از هرگونه گمانه زنی و اعلام نظر احتمالی و رسمی و یا غیر رسمی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، خودداری کنند.

حسن زاده در پایان گفت: معتقدم این پرونده هم مانند سایر پرونده های موجود در کمیته انضباطی است. شاید عنوان این پرونده مهم تر و یا شاید سنگین تر است اما در شرایط معمولی کار خود را دنبال می کنیم. این پرونده قطعا در جلسات متعددی دنبال خواهد شد و برای اینکه کار تحقیق و رسیدگی با ارامش دنبال شود، اولین جلسه رسیدگی روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه خواهد بود که در این مرحله فقط افراد مطلع پرونده دعوت شده اند تا تحقیقات لازم از آنها به عمل آید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات