به دلیل عقب افتادن دومین قسط قرارداد؛

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «حتم بدانید من، حاتمی و سیدصالحی هر چه در چنته داریم برای موفقیت پرسپولیس می گذاریم. »

به گزارش افکارنیوز ، شبکه آمریکایی والت دیزنی هر روز با ارائه یک چهره معروف تیم های حاضر در جام جهانی و شعار معروف آن کشور تبلیغات گسترده ای را برای این رویکرد بزرگ جهانی آغاز کرده.

چند روز پیش این شبکه با تبلیغ عکس محمدرضا خلعتبری و شعار حمله، حمله تیم ایران گل بزن یا قهرمان، این چهره را به عنوان محبوب ترین فوتبالیست ایران معرفی کرد اما محمدرضا خلعتبری از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد. مصاحبه او را بخوانید:

* در مورد عکسی که روی والت دیزنی از شما منتشر شده صحبت کن؟

- چه عکسی؟ !

* این شبکه هر روز ستاره های تیم های مختلف را با شماره های معروف آن کشور تبلیغ می کند و از ایران عکس شما و شعار حمله حمله… را تبلیغ کردند.

- جدا؟ ! از این موضوع خبر نداشتم. چرا دروغ بگویم همین الان از زبان شما می شنوم که چنین تبلیغی شده و بگویم واله، دستشان درد نکند.

* بگذریم، در بازی با لبنان چرا به میدان نرفتی؟

- در بازی اول ۲۰ دقیقه به میدان رفتم اما در بازی دوم بازیکنان دیگر حضور داشتند که چندان مهم نیست. بالاخره باید به همه میدان برسد. خدا را شکر توانستیم با ارائه یک بازی خوب برنده شویم امیدوارم این روند را تا آخر ادامه بدهیم.

* پس از نیمکت نشینی ناراحت نشدی؟

- خیر، برای چه باید ناراحت باشم؟ نظر سرمربی تیم بسیار مهم است. او تصمیم گرفت باشم و اعتراض هم به هیچ عنوان وارد نیست. موفقیت تیم ملی بیش از هر چیزی برایم اهمیت دارد.

* شرایط چطور است؟

- خدا را شکر در شرایط خوبی به سر می برم و هر وقت مربیان صلاح بدانند آماده حضور در میدان هستم.

* گویا در آنجا هم بمب منفجر شده نترسیدید؟

- والا هر کسی از منفجر شدن بمب بترسد طبیعی است. ما سر میز صبحانه بودیم و صدای بمب را نشنیدیم. بعد از صرف صبحانه از طریق اخبار متوجه شدیم که بمب منفجر شده است.

* اکثر بازیکنان تیم ملی بعد از شنیدن این خبر تلخ ترسیده بودند؟

- (می خندد) خب هر کسی جان خودش را دوست دارد. طبعا همه بعد از این خبر رعب و وحشت می گیرند ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم.

* پس این که می گفتند ملی پوشان ایران صدای بمب را شنیدند صحت ندارد؟

- خیر، ما چیزی نشنیدیم، کذب محض است.

* شرایط تیم ملی چطور است؟

- شرایط بسیار خوب است. با چند بازی دوستانه خوب حتم بدانید بازیکنان به آمادگی بالاتری خواهند رسید. قطعا تیم ملی ایران در آمادگی کامل به سر می برد. امیدوارم با ارائه بازی های قابل قبول مردم را از خودمان راضی کنیم.

* علی دایی از اینکه نیمکت نشین بودی ناراحت شده و گفته کار سختی را برای آمادگی روحی خلعتبری پیش رو داریم؟

- ناراحتی آقای دایی به خاطر تیم خودمان و پرسپولیس است. او به عنوان سرمربی دوست دارد بازیکنانش از لحاظ روحی و بدنی در بهترین فرم باشند. اما من مشکلی از بابت نیمکت نشینی نداشتم و الان وضعیتم بسیار عالی است. قطعا در نیم فصل سطح انتظار هواداران از پرسپولیس بسیار زیاد است و همین موضوع باعث به وجود آمدن فشار بر روی علی آقا و دستیارانش شده. باید بتوانیم با بهترین نتایج ایشان را راضی کنیم.

* قسط دومت را هم که ندادند، ناراحت نیستی؟

- صددرصد از این موضوع ناراحتم. متاسفانه مسئولین به وعده شان عمل نکردند و قولشان را انجام نداند. حتی مدیربرنامه هایم آقای محمدزمانی چک شخصی خودش را به باشگاه داده و باعث ناراحتی اش شده. شرایط زندگی در امارات برای هر فردی سخت است.

* یعنی زمانی از چک شخصی خودش استفاده کرده؟

- بله، ایشان از چک شخصی خودش استفاده کرد. حتی طی تماس تلفنی که با زمانی داشتم به من گفت هر چه زودتر با رویانیان و مسئولین صحبت کن تا به مشکلم رسیدگی کنند. او مدیربرنامه هایم است و از باشگاه می خواهم مشکل ایشان را حل کنند. چرا که شرایطش از این موضوع به هم ریخته و من هم به خاطرش خیلی ناراحتم.

* دوست صمیمی ات یعنی سیدجلال هم که اعتصاب کرد و در تمرین حاضر نمی شود؟

- اتفاقا جلال حسینی از روزی که به تهران آمدیم هر روز در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده و غیبت نداشته اما متاسفانه او دچار یک مصدومیت جزئی شده و برای همین تمرین سنگین انجام نمی دهد. این طور مشکلات چیزی نیست که بخواهد به پرسپولیس ضربه بزند جلال حرفه ای است. انشاا… هر چه زودتر مشکلش با تیم حل شود. بازیکنان تمام فکر و ذکرشان پرسپولیس است. حتم بدانید او صرفا به مادیات فکر نمی کند.

* اما او مصاحبه تندی را علیه باشگاه انجام داده؟

- خب هر کی جای سید باشد از این موضوع ناراحت می شود نه تنها او بلکه تمام ما بازیکنان روی پول باشگاه حساب باز کردیم. مشکل جلال در این چند وقت فقط همان مصدومیت جزئی است و او با باشگاه اختلافی ندارد.

* زمان حضور شما در لبنان، پرسپولیس از بعضی مسائل داخلی دچار حواشی فراوانی شده بود؟

- حواشی؟ مثلا؟ !

* دعوای حقیقی و دایی یا همین اعتراض بازیکنان به خاطر مطالباتشان؟

- نمی توانم در این مورد اظهارنظر کنم زیرا نه بودم و نه دیدم که چه اتفاقی افتاده. بنابراین نظری ندارم. الان تمام فکر و ذکرمان بازی با تراکتورسازی است و شک نکنید این طور مسائل حواسمان را پرت نکرده. تمام تمرکزمان را روی این بازی و تمرینات مفید گذاشتیم تا بتوانیم تراکتورسازی را شکست بدهیم.

* راستی از جو تبریز نمی ترسید؟

- من که نمی ترسم. بازیکن بی تجربه ای نیستم که بخواهم تحت تاثیر قرار بگیرم. فصل گذشته در قالب تیم سپاهان برای بازی با تراکتورسازی به تبریز رفتیم هر چند جو سنگین بود اما اتفاق خاصی نیفتاد. بازی بسیار سخت است ولیکن هیچ کدام از ما مشکلی با تراکتورسازی نداریم.

* حاتمی هم که پرسپولیسی شد؟

- بله، به فرزاد تبریک می گویم. او یکی از بهترین فورواردهای لیگ ایران است حتم بدانید من، حاتمی و سیدصالحی هر چه در چنته داریم برای موفقیت پرسپولیس می گذاریم.

* اما سیدصالحی تهدید به جدایی کرده و گفته پرسپولیس یا جای من است یا حاتمی؟

- در این مورد نمی توانم حرف بزنم. در حال حاضر موفقیت بازیکنان و پرسپولیس مهمتر است. امیدوارم بازیکنانی که جدا شدند بتوانند در تیم های بعدی بهترین باشند و شک ندارم که چنین است. همچنین به تازه واردها و بازیکنانی که تازه به پرسپولیس پیوستند مانند مسلمان و حاتمی خوشامد می گویم. انشاا… بتوانند در پرسپولیس موفق باشند.

* تمام اینها حواشی جدیدی است که برای پرسپولیس به وجود آمده؟

- این طور مسائل همیشه وجود داشته. امیدوارم مشکل علیرضا حقیقی هر چه زودتر حل شود. این حرف چیزی نیست که تیم را وارد حاشیه کند. چیز خاصی نیست. من اظهارنظری هم نمی کنم. حتم بدانید و مطمئن باشید پرسپولیس تحت تاثیر قرار نمی گیرد و تا زمانی که علی آقا در پرسپولیس حضور دارد حاشیه ای در تیم به وجود نمی آید.

* می توانید قهرمان شوید؟

- تمام هدفمان را گذاشتیم که نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم. باید تمام بازی ها را ببریم تا انشاا… و با توکل به خدا بتوانیم به این عنوان مهم دست پیدا کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات