کاپیتان تیم ملی کشورمان تاکید کرد افتخار خواهد کرد اگر نامش در کنار گلزن ترین بازیکن جهان قرار بگیرد.

به گزارش افکارنیوز ، جواد نکونام، هم در تیم ملی ایران و هم در استقلال عملکرد خوبی داشت و به همین دلیل به عنوان یکی از نامزدهای کسب عنوان برترین بازیکن سال ۲۰۱۳ میلادی انتخاب شد.

او که برای حضور در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا در کوالالامپور مالزی به سر می برد، گفت: مایلم از مسئولان AFC بابت برگزاری این مراسم تشکر کنم. از اینکه اینجا هستم و در کنار ۲ کاندیدای شایسته دیگر نشسته ام، خوشحالم. حضور در این مراسم برایم سخت بود چون بلافاصله بعد از بازی که در لیگ ایران داشتیم راهی مالزی شدم. به خاطر احترامی که برای این رویداد قائل بودم خودم را سریع به اینجا رساندم.

وی افزود: لحظات شیرینی در زندگی ام داشتم از جمله گلزنی به رئال مادرید، حضور در تیم سطح بالایی همچون اوساسونا، قهرمانی با استقلال در لیگ برتر ایران. اگر عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را هم از آن خود کنم، افتخاری دیگر به افتخاراتم اضافه خواهد شد.

نکونام در استقلال و تیم ملی ایران نقشی محوری دارد به طوری که برخی او را با دایی مقایسه می کنند. وی در این خصوص اظهار داشت: هنوز خیلی زود است که بخواهیم در این مورد قضاوت کنیم ولی اگر در آینده نام من در کنار نام علی دایی قرار بگیرد باعث افتخارم خواهد بود.

هافبک ۳۳ ساله تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: فلسفه من این است تا جایی که ممکن باشد بهترین بازی ام را ارائه دهم. در حال حاضر هم تمرکزم را روی زمان حال معطوف کرده ام و می خواهم بهترین عملکرد را برای استقلال و تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشته باشم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات